اخبار داغ

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان:

تکمیل سدهای نیمه کاره لرستان نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار/آغاز عملیات اجرایی سد "تاج امیر"

تکمیل سدهای نیمه کاره لرستان نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار/آغاز عملیات اجرایی سد "تاج امیر"
حسن نژاد با بیان اینکه تکمیل سدهای نیمه کاره لرستان نیازمند 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است، گفت: با توجه به توقف دو ساله در پروژه سد تاج امیر، عملیات اجرای این پروژه از سر گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش حسن نژاد در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: سد تاج امیر یکی از سدهای اجرایی نیمه کاره در استان لرستان است که عملیات اجرایی آن از سال ۹۷ تاکنون متوقف شده است اما با تلاش ها و پیگیری های استاندار استان و نماینده مردم شهرستان سلسله و دلفان از طریق فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات اجرایی آن از سر گرفته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: ادامه عملیات اجرایی این پروژه به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار شده که طی توافق قرار شد تا تیرماه سال آینده این پروژه تکمیل و آبگیری شود.

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان تصریح کرد: این پروژه تاکنون ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که دو سال پیش این پروژه به دلیل کمبود اعتبارات و عدم تخصیص آب متوقف شد.

,

حسن نژاد عنوان کرد: ۱۳ سد در استان لرستان وجود دارد که سدهای تاج امیر، آبسرده، زیبا محمد، عالی محمود، شهید بروجردی، مخمل کوه و کمندان از جمله سدهای اجرایی در استان است که برای تکمیل به بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

,

وی کمبود اعتبار را مهمترین مشکل در پروژه های سدسازی برشمرد و گفت: در صورتی که اعتبارات به موقع تخصیص داده شود می توان بسیاری از پروژه ها را تکمیل کرد البته در حال حاضر پروژه های سد سازی کمندان، آبسرده و شهید بروجردی در حال انجاماست که سد شهید بروجردی با کمبود اعتبارات مواجه است.

,

مدیر عامل آب منطقه ای لرستان خاطر نشان کرد: امسال وضعیت اعتبارات رضایت بخش است که اگر محقق شود شاهد تغییرات چشمگیری در پروژه های سد سازی خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه