اخبار داغ

معادلات صعود مستقیم پاس به لیگ دسته اول؛

کار پاس برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول به هفته پایانی کشیده شد

کار پاس برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول به هفته پایانی کشیده شد
درحالی که تیم پاس همدان صعود خود را به عنوان تیم دوم گروه در دیدار پلی‌آف به لیگ دسته اول قطعی کرده، برای صعود مستقیم باید منتظر لغزش چوکای تالش در هفته پایانی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ تیم پاس همدان در هفته بیست و پنجم گروه ب مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه پنجشنبه در استادیوم شهید حاجی بابایی مریانج در مقابل چوکای تالش تیم صدرنشین این گروه به برتری ۴ بر ۳ دست یافت تا تعیین تیم صدرنشین این گروه برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول به هفته پایانی کشیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شاگردان علی قربانی تا قبل از هفته پنجم رقابت‌ها با تیم چوکای تالش ۴۶ امتیازی صدرنشین این گروه، ۴ امتیاز اختلاف داشتند.

,

صعود پاس به پلی‌آف قطعی است

, صعود پاس به پلی‌آف قطعی است, صعود پاس به پلی‌آف قطعی است,

نماینده فوتبال همدان در گروه ب مسابقات لیگ ۲ پیش از آغاز این هفته، صعود خود را به دیدار پلی‌آف لیگ ۲ قطعی کرده بود، اما برای امیدوار ماندن به صعود مستقیم به لیگ دسته اول باید تیم چوکای تالش رقیب مستقیم خود را پشت سر می‌گذاشت و منتظر هفته پایانی و لغزش دوباره شاگردان فرشاد پیوس می‌ماند؛ سناریویی که قسمت نخست آن به واقعیت پیوست و پاس موفق شد در خانه خود با یک بازی هجومی تیم چوکای تالش را از پیش ‌رو بردارد و ۳ امتیاز این دیدار را که در واقع ۶ امتیاز ارزش داشت به خود اختصاص دهد.

,

حالا سرنوشت تیم پاس برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول به هفته پایانی مسابقات گره خورده است.

, حالا سرنوشت تیم پاس برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول به هفته پایانی مسابقات گره خورده است.,

معادلات صعود مستقیم پاس به لیگ دسته اول

, معادلات صعود مستقیم پاس به لیگ دسته اول, معادلات صعود مستقیم پاس به لیگ دسته اول,

هفته پایانی رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی جمعه ۳۱ مردادماه جاری برگزار می شود که تیم پاس برای صعود معادلات سختی را در پیش دارد.

,

در هفته پایانی در صورتی که چوکای تالش برابر تیم شهرداری بندرعباس موفق به پیروزی نشود و در این سو پاسی‌ها بتوانند سردار بوکان را با هر نتیجه شکست دهند، سهمیه صعود مستقیم را کسب می‌کنند.

,

اگر چوکای تالش با هر نتیجه ای بتواند شهرداری بندرعباس را شکست دهد، نتیجه دیدار پاس و سردار تاثیری نخواهد داشت و چوکا صاحب سهمیه صعود مستقیم می شود.

,

تساوی دیدار پاس و سردار و چوکا و شهرداری بندرعباس نیز به سود چوکایی‌ها خواهد بود چرا که این تیم با یک امتیاز اختلاف راهی لیگ یک می شوند.

,

اگر تیم چوکا مقابل شهرداری بندرعباس به تساوی برسد و پاس بتواند سردار بوکان را شکست بدهد، پاس با یک امتیاز بیشتر مستقیم روانه لیگ یک می شود.

,

شکست یا تساوی پاس مقابل سردار بوکان نیز بهترین نتیجه برای چوکایی ها خواهد بود تا جشن صعود برگزار کنند.

,

پاسی ها در هر صورت اگر موفق به صعود مستقیم نشوند باید در مرحله پلی آف با تیم دوم گروه یک به صورت رفت و برگشت بازی کنند تا تیم پیروز به عنوان سومین سهمیه لیگ ۲ راهی لیگ یک شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه