اخبار داغ

برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد

برنامه این هفته تالارهای نمایشی تئاتر شهر اعلام شد
۲ نمایش جدید «اودیسه ۲۰۲۰» و «فقط چهل روزه بودم» در تالارهای چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه می روند. «جوادیه» همچنان به کار خود ادامه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تالارهای چهارسو و سایه مجموعه تئاتر شهر طی هفته جاری میزبان ۲ نمایش جدید به کارگردانی آرش دادگر و مسعود طیبی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«اودیسه ۲۰۲۰» عنوان تازه ترین نمایشی است که از روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر در تالار چهارسو به صحنه می رود.

,

در نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان به صحنه می رود. امین طباطبایی، آرش دادگر و ندا حبیبی به عنوان بازیگر حضور دارند.

,

به گفته آرش دادگر نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» یک روایت نمایشی متفاوت درباره جنگ تروا و سازنده اسب چوبی است که «اولیس» شخصیت نمایش پس از ۱۰ سال آوارگی به خانه باز می گردد.

,

در تالار سایه نیز نمایش جدید دیگری به نام «فقط چهل روزه بودم» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی از روز جمعه ۲۴ مرداد ماه اجرای خود را آغاز کرد.

,

«فقط چهل روزه بودم» داستان زندگی زنی است که چهل روز با روح همسر نویسنده اش که در اثر کرونا فوت کرده، زندگی می کند و حالا  نقطه اوج داستان در چهلمین شب رخ می دهد.

,

در این نمایش که ساعت ۱۹ به مدت زمان ۴۵ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان روی صحنه می رود، ایمان‌ میرهاشمی و آرزو صفی‌یاری به عنوان بازیگر حضور دارند.

,

نمایش «جوادیه (بیست متری)» به نویسندگی کهبد تاراج، کارگردانی رضا بهرامی و بازی آرش فلاحت پیشه، آیه کیانپور، امیر عدل پرور، هومن بنایی که از روز ۱۶ مرداد ماه اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز کرده است، ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۷۵ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان به اجرای خود ادامه می دهد.

,

این اثر نمایشی قصه چهار نفر از بچه محله های جوادیه تهران است که در دهه شصت هر کدام زندگی خود را داشته اند و در حال حاضر که آنها مرده اند به محله خود می آیند و روایت خاطرات محله و زندگی شان را در گذشته مرور می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه