اخبار داغ

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

ساختمان ۱۶ واحدی زوج‌های جوان طلبه افتتاح شد/ توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان قزوینی

ساختمان ۱۶ واحدی زوج‌های جوان طلبه افتتاح شد/ توزیع ۵۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان قزوینی
سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ساختمان ۱۶ واحدی زوج‌های جوان طلبه در شهر بیدستان به همت اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، حجت‌السلام سیدمصطفی مجیدی در مراسم افتتاح مسکن زوج‌های جوان ویژه طلاب که در شهر بیدستان برگزار شد، اظهار کرد: وقف در حوزه‌های مختلفی اثرگذار بوده و ذات وقف مقوله‌ کمک به جامعه است و اگر در تاریخ آن را مطالعه کنیم وقف برای از بین بردن ناهنجاری شکل گرقته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: اتفاقات وقف در استان بسیار پررنگ بوده و موقوفات در حوزه‌های معیشت، فعالیت‌های مذهبی و اقتصادی اثرگذار است.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: از ابتدای ایام کرونا نیز بالغ بر پنج هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌‌های نیازمند و جامعه هدف توزیع و دونیم و میلیارد تومان به حوزه درمان و بهداشت کمک شد؛ همچنین یک میلیارد تومان در طرح مهر تحصیلی، زوج‌های جوان، زندانیان و بسته‌های معیشتی پرداخت شده که ۲۱ زندانی از زندان‌های استان آزاد شدند.

,

مجیدی اضافه کرد: باتوجه به فرارسیدن ایام محرم، در چند روز آینده ۲هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات و واقفان توزیع می‌شود و در حوزه اقتصادی نیز فعالیت‌های خوبی در اوقاف شروع شده است.

,

, ,

وی اضافه کرد: اتمام پروژه‌های باقیمانده را در شهرستان البرز شروع کردیم که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به پروژه ۲۵۰ واحد تجاری محمدیه اشاره کرد که با همت شورا و ائمه جماعات در حال اجراست.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: ساختمان درمانگاه بیدستان در سال گذشته به بهره‌داری رسید و ۱۶۰ واحدی موقوفه که نیمه کاره بوده به سرانجام رسیده است و امیدواریم در چند روز آینده به بهره‌برداری برسد.

,

مجیدی در ادامه به افتتاح ساختمان ۱۶ واحدی زوج‌های جوان طلاب اشاره و عنوان کرد: این مجموعه ۱۶ واحد مسکونی است که ساختمان به علت نبود اعتبارات رها شده بود که به همت اوقاف البرز مرمت و بازسازی شده است.

,

وی اضافه کرد: ساختمان ۱۶ واحدی زوج‌های جوان طلاب به زوج‌های طلبه اختصاص داده می‌شود و این زوج‌ها به مدت دوسال در آن اسکان می‌یابند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان عنوان شد: ساختمان ۱۶ واحدی بین ۷۵ تا ۶۵ متر بنا دارد که بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار به همراه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه