اخبار داغ

مطالبه ای از مسئولان فرهنگی؛

لزوم ایجاد یادمانی برای شهیدان قراویز

لزوم ایجاد یادمانی برای شهیدان قراویز
در طول هشت سال دفاع مقدس در هیچ منطقه عملیاتی شاهد یک جا به شهادت رسیدن ۱۳ تن از شهدای اسدآباد نبوده‌ایم و مضاعف بر اینکه فرمانده آنان هم در کنارشان به شهادت رسیده باشد؛ بنابراین ایجاد یادمانی در منطقه قراویز برای شهدای قراویز اسدآباد یک مطالبه جدی است که هنوز نتیجه ای نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امروز یازدهم شهریور ماه مصادف با عملیات قراویز سال 60 در شهرستان سرپل ذهاب و به شهادت رسیدن 13 تن از شهیدان اسدآبادی در این عملیات است؛ می شود گفت که در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ کدام از  مناطق جنگی شاهد یکجا به شهادت رسیدن ۱۳ تن از شهدای اسدآباد نبوده‌ایم، مضاعف بر اینکه فرمانده آنان هم در کنارشان به شهادت رسیده باشد؛ همین موضوع اهمیت و مهم بودن آن را می‌رساند و وظیفه مسئولان فرهنگی را در شناساندن و زنده نگه داشتن نام و یاد آنان دو چندان می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

جانفشانی این عزیزان در جلوگیری از نفوذ دشمن بعثی به عمق خاک وطن از این نقطه حساس عملیاتی و جاودانه شدن آنها در مکانی که پس از جنگ تحمیلی مورد بازدید هزاران نفر از زائران راهیان نور قرار گرفته، اهمیت آن را دوچندان می‌کند.

,

حال بنا به وظیفه ای که در حفظ ارزش های دفاع مقدس متوجه نسل حاضر است، شایسته است یادمانی در خور شان مردم ولایتمدار شهرستان اسدآباد در آن نقطه بنا شود تا آیندگان ضمن مداومت در پیروی راه شهیدان، قضاوتی درست از دفاع جانانه این نسل از تمامیت ارضی و ارزشهای انقلاب اسلامی داشته باشند.

,

در این زمینه در سالهای اخیر جلساتی برگزار شده و گام هایی مقدماتی برداشته شده اما به نظر می رسد راه به جایی نبرده و این مهم نیاز به توجه خاص مسئولان به خصوص بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاههای فرهنگی دارد.

,

امید است دست اندرکاران در کنار برگزاری یادواره‌ها برای این شهدای گرانقدر، این مهم را نیز در دستور کار و اجرایی شدن قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه