اخبار داغ

برگزاری رزمایش اقتدار مردمی در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری

برگزاری رزمایش اقتدار مردمی در سالروز شهادت رئیسعلی دلواری
به‌مناسبت سالروز شهادت رئیس علی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس رزمایش اقتدار مردمی با حضور شناورهای نیروی دریایی منطقه دوم سپاه پاسداران و شناورهای مردمی در خلیج فارس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام زاهد دوست دبیر ستاد بزرگداشت روز مبارزه با استعمار انگلیس در گفت و گو با خبرنگار سپاس، گفت: به مناسبت شهریور سالروز شهادت سردار جنوب کشور رئیس‌علی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس، رزمایش اقتدار با حضور نیروی دریایی منطقه‌ی دوم سپاه پاسدان انقلاب اسلامی و شناور های مردمی در خلیج فارس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده امسال موفق نشدیم مراسم بزرگداشت شهادت شهید رئیس علی دلواری را با حضور مردم و دعوت از سخنرانان کشوری برگزار کنیم.

,

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: به غیر از رزمایش اقتدار که پیام مقاومت را با تأسی از مبارزات شهید رئیس‌علی دلواری و همرزمانش به همگان نشان می رساند، ویژه برنامه کرانه پایداری نیز، صبح امروز در موزه و منزل شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار زادگاه این شهید عزیز به صورت زنده و هم‌زمان از شبکه شما و برخی شبکه های استانی نیز مستقیماً پخش شد.

,

زاهد دوست اضافه کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس‌علی دلواری و آشنایی بیشتر مردم با نمادهای مقاومت امروز از طرح گردشگری مقاومت و پایداری در منزل شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار رونمایی شد.

,

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز مبارزه با استعمار انگلیس تصریح کرد: این طرح که از سوی جبهه فرهنگی نیروهای انقلاب اسلامی آماده شده در سه مرحله و سه مقطع انجام خواهد شد، مرحله استانی، کشوری و بین المللی.

,

زاهد دوست درباره نحوه اجرای این طرح عنوان کرد: این طرح در قالب تورهای گردشگری در سراسر نقاط استان و به منظور آشنایی با مبارزات و مجاهدت های دلیر مردان بوشهری برگزار خواهد شد.

,

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت مسئولان این طرح در سه مرحله با دعوت از علاقه مندان به مقاومت در استان، کشور و خارج از کشور برگزار گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه