اخبار داغ

اعمال محدودیت‌های کرونایی همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات؛

رقابت میانه‌ای «شامی» و «صفایی» برای رسیدن به مجلس یازدهم

رقابت میانه‌ای «شامی» و «صفایی» برای رسیدن به مجلس یازدهم
همزمان با اعلام زمان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس که با محدودیت‌های کرونایی همراه است، علی شامی و بهنام صفایی رقابت تنگاتگی برای رسیدن به تنها کرسی باقی مانده از نمایندگان آذربایجان‌شرقی خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، طبق اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، انتخابات دور دوم مجلس در روزهای آتی برگزار خواهد شد. این انتخابات که به دلیل شیوع کرونا چندین بار به تعویق افتاده بود، قرار است حدود ده روز دیگر یعنی 21 شهریورماه برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

از محدودیت های دور دوم انتخابات مجلس میتوان به عدم تبلیغات حضوری و برپایی ستادها و میتینگ های انتخاباتی اشاره کرد. طبق اعلام وزارت کشور، کاندیداها باید برای تبلیغات از روشهای مجازی استفاده کنند و صدا و سیما هم قرار است بخشی از برنامه های خود را به این امر اختصاص دهد.

,

هرچند هنوز معلوم نیست این سبک از تبلیغات تا چه اندازه نتیجه بخش باشد اما به هرحال محدودیت های کرونایی و جلوگیری از ابتلا مردم به این بیماری از نکات حائز اهمیت است. همچنین طبق اطلاعیه ستاد انتخابات، زمان برگزاری دور دوم انتخابات به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و مردم باید تا ساعت 18 رای خود را به صندوق ها بیاندازند.

,

استان آذربایجان شرقی نیز از موضوع مستثنی نیست. شهرستان میانه، تنها حوزه انتخایی استان آذربایجان شرقی است که در دور اول انتخابات، نتوانست هردو سهمیه خود را تکمیل کند. بر این اساس، مهدی اسماعیلی که پیش تر توانسته بود با کسب اکثریت آرا به مجلس راه پیدا کند باید منتظر رقابت «علی شامی» با 11 هزار و 703 رأی و «بهنام صفایی» با 11 هزار و 34 رأی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه