اخبار داغ

فرمانده سپاه کردستان با جمعی از مردم دهگلان دیدار کرد؛

گلایه های روستانشیان کردستان از بی توجهی دولت به مطالبات آنها/ با رویکرد مردمی می توان به آرمانهای انقلاب اسلامی عمق بخشید

گلایه های روستانشیان کردستان از بی توجهی دولت به مطالبات آنها/ با رویکرد مردمی می توان به آرمانهای انقلاب اسلامی عمق بخشید
سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: هر چقدر ما با جامعه در ارتباط باشیم در حل مشکلات جامعه موثر بوده و به همین مقدار می توانیم به انقلاب عمق بخشی داده و از نفوذ دشمن هم به همین مقدار جلوگیری نماییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر امروز در دیدار با پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با بیان اینکه محور اصلی ما اجرای برنامه هاست گفت: باید در اجرای برنامه ها بسیار دقت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با تاکید بر اجرای برنامه های پایگاه محور بیان داشت: تا پایان سال جاری نباید از 92 پایگاه شهرستان پایگاه راکد و غیر فعال وجود داشته باشد زیرا اگر پایگاهها فعال باشند بعضی از مشکلات در شهرستان کاهش می یابد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه گفت: هر چقدر ما با جامعه در ارتباط باشیم در حل مشکلات جامعه موثر بوده و به همین مقدار می توانیم به انقلاب عمق بخشی داده و از نفوذ دشمن هم به همین مقدار جلوگیری نماییم.

,

 سردار حسینی فرمانده در دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان دهگلان، خانواده های معظم شهدا را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به هدف والا و با ارزش شهدا و ایثار و مجاهدت آنان در راه خدا گفت: اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب، آرمان شهدا بود.  

,

وی افزود: خانواده شهدا با تقدیم فرزندانی رشید و شایسته به جامعه اسلامی، همچون ستارگان می درخشند و دیدار با این خانواده ها برکتی است که خداوند نصیب مسئولان کرده است.

,

سردار حسینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند برای جامعه دانست و گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است که باید به نحو شایسته خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را که سرمایه ارزشمند و معنوی نظام اسلامی هستند تکریم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تجلیل از جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده های گرانقدر آنهاست.

,

 سردار حسینی با حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج در بازدید از حلقه‌های  صالحین پایگاههای حوزه های شهیده سمیه خواهران دهگلان و بلبان آباد و پایگاه مقاومت بسیج  روستای گردمیران علیا حوزه شهید جعفری این شهرستان با اشاره به تلاش همه جانبه دشمنان در هدف قرار دادن ارزش های جامعه اسلامی بر اهمیت حلقه های صالحین و لزوم شرکت در جلسات حلقه ها تاکید نمود.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت‌: یکی از فلسفه‌های صالحین انجام کار تشکیلاتی و تربیت نیرو و کادر‌سازی در محلات است و ارتباط بین مربیان با سرگروه ها و اعضای حلقه‌ها  نیز برای دریافت نتیجه بهتر در این زمینه است.

,

سردار حسینی با بیان اینکه با تقویت انگیزه‌ها باید شجره صالحین را احیا کنیم، عنوان کرد: باید با شناسایی آسیب‌ها و موفقیت‌ها درصدد رفع نواقص موجود باشیم و در کنار توجه به کیفیت کار، کمیت آن‌هم مورد ارزیابی قرار دهیم..

,

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مفید و مؤثر سرگروههای صالحین در حوزه تربیتی است گفت: این رسالت عظیم برعهده شجره طیبه صالحین گذاشته شده است  و مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین خود باید افراد خود ساخته ای باشند که از لحاظ علمی و در تمامی زمینه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... در حد بالاتر از متربیان قرار داشته باشند.

,

اعضای حلقه صالحین روستای گردمیران علیا ضمن نگرانی از نبود مکان و امکانات ورزشی در روستای 500 خانواری با بیان اینکه تاکنون ادارات ذیربط حتی یک توپ هم به تیم فوتبال روستا اهدا ء نکرده است خواستار مساعدت از فرمانده سپاه بیت المقدس در حل مشکلات ورزشی این روستا شدند.

,

 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از فرمانده حوزه شهید جعفری بلبان آباد خواست سوله ورزشی صالحین حوزه  را رایگان در اختیار تیمهای ورزشی بخش قرار دهند.

,

مشکلات و معضلات اعتیاد، طلاق و خود کشی از دیگر مباحثی که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان مورد بررسی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه