اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه:

۶۴ روستای شهرستان سرپل ذهاب از نعمت گاز برخوردار هستند

۶۴ روستای شهرستان سرپل ذهاب از نعمت گاز برخوردار هستند
سیروس شهبازی, مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶۴ روستای شهرستان سرپل ذهاب از نعمت گاز برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز، سیروس شهبازی در حاشیه آیین بهره‌برداری از طرح گازرسانی به چهار روستای شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: در قالب این طرح، روستاهای هنیدر مفروضه، هنیدر ابراهیم خان، ریخک علیا، ریخک علیا با ۱۴۸ خانوار به شبکه گار متصل شدند و از نعمت این زیر ساخت مهم بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه این طرح با ۹۱۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شده است، افزود: ۶۴ روستای شهرستان سرپل ذهاب از نعمت گاز برخوردار هستند و گازرسانی به ۸۵ روستای دیگر نیز در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: دولت‌های یازدهم و دوازدهم در راستای توسعه مناطق محروم و کمتربرخوردار در مجموع هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش گازرسانی در استان کرمانشاه انجام داده که از این میزان ۳۷۱ میلیارد تومان در دولت یازدهم و ۹۸۴ میلیارد تومان نیز در دولت دوازدهم صورت گرفته است.

محبت جمالی نیا فرماندار سرپلذهاب نیز در این آیین به توسعه و رشد بافت روستایی بعد از زلزله ۷ و سه دهم ریشتری آبان ماه سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: در سطح روستاهای سرپلذهاب قبل از زلزله ۱۰ هزار و ۸۰۹ خانوار ساکن بودند که بعد از زلزله و تبدیل تهدید زلزله به فرصت جمعیت این خانوار ها به ۱۲ هزار و ۹۳۳ افزایش یافته و تا سقف ۲۰ درصد افزایش ساخت و ساز صورت گرفته است.

وی گفت: روستاهای هنیدر مفروضه، هنیدر ابراهیم خان، ریخک علیا، ریخک علیا که امروز از نعمت گاز برخوردار شدند قبل از زلزله ۸۸ خانوار بوده و امروزه به ۱۴۸ روستا افزایش یافته است و این بیانگر توان دولت و مشارکت مردم و خیرین است.

فرماندار سرپل ذهاب عنوان کرد: مجموع واحدهای نیمه بازسازی شده طبقاتی و تراکمی شهر که یک هزار و ۵۰۰ واحد است به بانک های عامل جهت دریافت کمک های تسهیلاتی معرفی می شوند تا در روند تکمیل این واحد تسریعی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه