اخبار داغ

مدیر داروی دانشگاه علوم پزشکی البرز:

البرزی ها فریب واکسن های 400 هزار تومانی آنفلوآنزا را نخورند

البرزی ها فریب واکسن های 400 هزار تومانی آنفلوآنزا را نخورند
امیر بقایی گفت: مردم از خرید واکسن های آنفلوآنزا با قیمت 400 هزار تومان در اینترنت خودداری کنند چرا که تولید سال های گذشته بوده و قابلیت چندانی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز سه شنبه به اجباری نبودن واکسن آنفلوآنزا برای همه گروه ها اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: تزریق این واکسن برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند، کودکان زیر 6 سال، کادر درمان و زنان باردار ضرورت خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
امیر بقایی با اشاره به اینکه توزیع واکسن در سه فاز انجام می شود، افزود: زندانیان، زنان باردار و کادر بهداشت و درمان اولین گروهی هستند که واکسن آنفلوآنزا بین آنها توزیع می شود و مردم می توانند واکسن های اصل را از داروخانه های استان البرز تهیه کنند.
,
 
,
وی به توزیع واکسن از هفته اول یا دوم مهر اشاره کرد و اظهار داشت: مردم از خرید واکسن های آنفلوآنزا با قیمت 400 هزار تومان در اینترنت خودداری کنند و تنها راه تشخیص واکسن اصل از تقلبی این است که تولید 2020 یا 2021 باشند، در غیر این صورت انبار شده سال های قبل است که قطعا اثر چندانی بر روی شخص هم نخواهد داشت.
,
 
,
مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه تصریح کرد: در فاز دوم شاهد توزیع واکسن با قیمت 40 هزار تومان بین افراد مسن و کسانی که پرونده الکترونیک سلامت دارند خواهیم بود، البته متقاضیان واکسن باید وارد سامانه ای که معرفی می شود شده و پس از ثبت کد ملی نسبت به خرید واکسن با نرخ دولتی اقدام کنند، همچنین در فاز سوم افراد عادی واکسن را تهیه می کنند.
 
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه