اخبار داغ

شهردار بندرچارک:

با فروش اراضی شهرداری حقوق پرسنل را پرداخت می کنیم

با فروش اراضی شهرداری حقوق پرسنل را پرداخت می کنیم
محمد خدنگ گفت: در طول تاریخ چارک؛ هیچ شهرداری نتوانسته است به اندازه من برنامه ریزی و درآمدزایی داشته باشد، اکنون شهرداری مالک ۵۰۰ قطعه زمین است که با فروش بخشی از آن حقوق پرسنل را پرداخت کرده ایم و بخشی از آن را نیز به عنوان سرمایه برای شهرداری نگه داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ چند روزی است که در فضای مجازی متنی منتشر شده است مبنی بر اینکه اهالی بندرچارک از شهردار بومی آن گله مند هستند و معتقدند که «بندرچارک شهری است که پیاده رو در آن مانند مخرج صفر در ریاضیات تعریف نشده است» آنها می گویند «اگر به بندرچارک سفر کنید اهالی و مسافران را می بینید که در حاشیه خیابان ها رفت و آمد می کنند» و این بی تدبیری شهرداری را عاملی برای ایجاد تصادف می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

آنها حتی شاهد آن هستند که «شهرداری مجوز ساخت به ساختمان ها را بدون رعایت فاصله قانونی با خیابان، داده است و ساختمان ها پیاده رو را نیز تصرف کرده اند و زیر سازی زمین های شصت هکتاری بر طبق اصول نیست و از خاک های بجا مانده از لایروبی اسکله بندرچارک که خاک کف دریا است استفاده کرده اند که مرغوب نیست و روی آن را با لایه نازکی از خاکهای مرغوب پوشانده اند تا از دید دیگران مخفی بماند».

,

همچنین می گویند «اخیرا زمین هایی توسط شهرداری به صورت مزایده گذاشته شده است و از ۶۰۰ قطعه حدود ۱۸۰ قطعه را فروخته است»، در همین رابطه خبرنگار هرمز موضوع را پیگیری کرده و با شهردار بندرچارک به گفت و گو نشسته است که در ادامه آن را می خوانیم.

,

مسائل فنی را نمی شود با نظر شخصی مردم عادی پیش برد

, مسائل فنی را نمی شود با نظر شخصی مردم عادی پیش برد, مسائل فنی را نمی شود با نظر شخصی مردم عادی پیش برد,

محمد خدنگ شهردار بندرچارک در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: مسائل فنی را نمی شود با نظر شخصی مردم عادی پیش برد باید کارشناسی و تخصصی باشد، ، زمانی که از خاک دریا به صورت یک لایه و در لایه های پایین استفاده شود از نفوذ آب جلوگیری کرده و باعث می شود که آب به لایه های بالایی جذب نشود و به کیفیت بهتر کار کمک می کند، اگر هم مشکلی باشد راه و شهرسازی آن را حل می کند.

,

شهردار بندرچارک افزود: در استان هرمزگان محدودپروژه هایی را می توانید پیدا کنید که زیرسازی تراکم آن ۹۸ درصد باشد در صورتی که این خاک آزمایش شده و تراکم آن ۹۸ درصد است و اگر متولیان امر بخواهند خیابانی را با مصالح غیرمرغوب بسازند راه و شهرسازی نمی تواند آن را تایید و پروژه را تکمیل کند.

,

خدنگ ادامه داد: شاید تصور برخی از مردم این باشد که شهرداری می خواهد زمین را بخرند در صورتی که این چنین نیست، تمام این کارها زیرسازی معابر است و به کسی جز راه و شهرسازی ارتباطی ندارد، اگر کیفیت کار مشکل داشته باشد ناظران آن را بررسی می کنند و درنتیجه از ادامه آن جلوگیری خواهند کرد، شهرداری پیمانکار است و بر طبق میل خود کاری انجام نمی دهد.

,

وی اضافه کرد: در شهرستان بندرلنگه فقط شهرداری بندرکنگ است که کارخانه آسفالت دارد اما برای شهرداری چارک که آسفالت را از لنگه یا پارسیان می آورد آسفالت خیابان ها کار بسیار بزرگی است و بالاترین طول مسافت حملی را در بین شهرداری ها دارد اما با این وجود تقریبا آسفالت کل معابر اصلی تمام شده است وبه کوچه ها رسیده ایم.

,

تخلف؛ دور از چشم شهرداری بوده است

, تخلف؛ دور از چشم شهرداری بوده است, تخلف؛ دور از چشم شهرداری بوده است,

شهردار بندرچارک با تاکید بر اینکه کار عمرانی زمان می برد، ادامه داد: در حال ساخت بزرگترین و طولانی ترین پیاده رو و پیست دوچرخه سواری شهرستان بندرلنگه، مشرف به ساحل و به طول تقریبا ۳ کیلومترهستیم که قسمتی از پروژه تکمیل شده است.

,

خدنگ گفت:سرانه پیاده رو فرمول خاصی دارد و براساس جمعیتی است که می خواهند از آن مسیر تردد کنند، برخی از مکان ها نیم متر و برخی ۸ متر لازم دارد، ضمن اینکه مسئولین در بندر چارک اصول را رعایت می کنند و اگر تخلفی صورت گرفته است از چشم ما دور بوده است که باید در کمیسیون ماده ۱۰۰ بررسی، مصوب و رای صادر شود که آن نیز زمان می خواهد.

,

با فروش زمین ها حقوق پرسنل شهرداری را پرداخت می کنیم

, با فروش زمین ها حقوق پرسنل شهرداری را پرداخت می کنیم, با فروش زمین ها حقوق پرسنل شهرداری را پرداخت می کنیم,

وی با بیان اینکه هر زمان که شهرداری ها نتوانند هزینه ها را تامین کنند دولت مکلف است آن را تعطیل کند، افزود: اولین نقدی که به شهرداری وارد می شود این است که درآمدزا نیستند، ما اکنون در شرایط جنگ هستیم و برخی کشورها ما را تحریم کرده اند، در طول ماه ارزش افزوده به ۱۰۰ میلیون و حقوق ۲۵۰ میلیون تومان است، کاسه گدایی به دست گرفته ایم تا بتوانیم حقوق دیگران را بدهیم، اگر زمین نفروشیم از کجا تامین شود؟

,

خدنگ ادامه داد: در طول تاریخ چارک؛ هیچ شهرداری نتوانسته است به اندازه من برنامه ریزی و درآمدزایی داشته باشد، اکنون شهرداری مالک ۵۰۰ قطعه زمین است که با فروش بخشی از آن حقوق پرسنل را پرداخت کرده ایم و بخشی از آن را نیز به عنوان سرمایه برای شهرداری نگه داشته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه