اخبار داغ

درحال درمان آسیب‌دیدگی‌هایم هستم؛

وزیری: با هزینه اسپانسر شخصی در ترکیه مسابقه خواهم داد/ شرایط خوب رقبا باعث ترس‌مان می‌شود

وزیری: با هزینه اسپانسر شخصی در ترکیه مسابقه خواهم داد/ شرایط خوب رقبا باعث ترس‌مان می‌شود
المپین اسلحه ریکرو تیراندازی با کمان کشور گفت: کشور کره‌جنوبی از لحاظ کرونایی وضعیت بهتری نسبت به کشور ما را سپری کرده و طبعاً تمرینات و رقابت‌های‌شان هم طبق روال و برنامه‌ریزی قبلی برگزار شد که این مسائل برای ما کمی احساس ترس ایجاد می‌کند.
[

میلاد وزیری، کمان‌دار ملی‌پوش و المپین اسلحه ریکرو تیراندازی با کمان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط تمرینی‌اش در فاصله تقریباً 11 ماهه به آغاز المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: در هفت ماهی که تمرینات دسته‌جمعی تعطیل بود، به‌شکل شخصی کارهای تمرینی را ادامه می‌دادیم و همین‌طور فرصتی پیش آمد تا آسیب‌دیدگی‌ام را درمان کنم. البته هنوز روند درمانی‌ام ادامه دارد اما خدا را شکر الان وضعیتم خوب است و امیدوارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: اولین مسابقه رسمی و بین‌المللی در شانگهای و در سال آینده برگزار خواهد شد و امیدوارم در این فرصت باقی‌مانده به حداکثر آمادگی برای این رقابت برسم. البته ماه آینده با هزینه‌های اسپانسر شخصی قرار است در یک رقابت بین‌المللی در ترکیه شرکت کنم که امیدوارم این مسابقه هم آمادگی‌ام را افزایش دهد.

,

کمان‌دار ریکرو کشور در مورد شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی تیراندازی با کمان تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و مسائل بهداشتی، فدراسیون فعلاً برنامه‌ای برای برگزاری اردوی بین‌المللی ندارد اما خب با برنامه‌ریزی درحال سپری کردن اردوهای داخلی هستیم. ماهی حداقل 10 روز در اردوی تیم حضور داریم و اولین اردوی ما نیز در جزیره کیش به‌خوبی برگزار شد. اردوی کیش به‌علت آن‌که اولین اردو در سال جدید بود از فشار کمتری برخوردار بود اما اردوی بعدی ما در شهر تبریز است و پس از آن‌هم در سایت تیر و کمان تهران به تمرینات خود ادامه خواهیم داد.

,

وزیری همچنین در خصوص شرایط رقبای مستقیم خود در رشته ریکرو عنوان کرد: شرایط ورزشکاران کشورهای دیگر و آن‌هایی که ما اطلاع داریم با شرایط ما متفاوت است. کشور کره‌جنوبی از لحاظ کرونایی وضعیت بهتری نسبت به کشور ما را سپری کرده و طبعاً تمرینات و رقابت‌های‌شان هم طبق روال و برنامه‌ریزی قبلی برگزار شد که این مسائل برای ما کمی احساس ترس ایجاد می‌کند. ورزشکاران کشوری مثل آمریکا هم رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند اما خدا را شکر ما هم مجوز برگزاری تمرینات و مسابقات در کشور را از ستاد ملی مبارزه با کرونا اخذ کردیم و احتمالاً از ماه آینده لیگ‌مان هم آغاز شود. فرصت زیادی تا المپیک توکیو داریم اما به‌شرطی که از این فرصت استفاده بهینه را داشته باشیم.

,

میلاد وزیری نهایتاً درباره انتظارات عمومی از وی در رقابت‌های جهانی و المپیک برای کسب مدال گفت: قول مدال نمی‌دهم اما قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه