اخبار داغ

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید:

پرداخت ۱.۲ هزار میلیارد ریال وام به تولیدکنندگان اقلام بهداشتی کرونا

پرداخت ۱.۲ هزار میلیارد ریال وام به تولیدکنندگان اقلام بهداشتی کرونا
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: تاکنون ۱۲۶ میلیارد تومان وام به تولیدکنندگان لوازم مقابله با کرونا پرداخت شده که ۱۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت به تعاونی ها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نوراله زاده در مورد جزئیات حمایت از کسب و کارهای مرتبط با تولید اقلام و تجهیزات مقابله با کرونا، اظهار داشت: برای کمک به شرکت‌های تعاونی تولیدکننده ملزومات مقابله با کرونا، مقرر شد صندوق کارآفرینی امید حمایت اعتباری از این واحدها را در دستور کار قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرونا, کرونا,

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: در همین راستا با هماهنگی بانک توسعه تعاون، برای تمامی بنگاه‌های تعاونی که محصولات بهداشتی تولید کنند یک خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی از سوی صندوق و یک خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی دیگر از سوی بانک توسعه تعاون اختصاص یافت.

, ۵۰ میلیارد تومانی, ۵۰ میلیارد تومانی,

وی با بیان اینکه این تسهیلات به صورت سرمایه در گردش در اختیار شرکت‌های تعاونی قرار گرفته است، ادامه داد: برای این خط اعتباری استثنایی نداشتیم و به همه تعاونی‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی مقابله با کرونا همچون البسه بیمارستانی، دستکش، ماسک، شوینده، ضدعفونی کننده، گان و … اختصاص یافت.

, کرونا,

نوراله زاده گفت: تاکنون بخش زیادی از این ۱۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است و ما نتیجه آن را در میزان تولیدات شاهد هستیم به گونه‌ای که مدتی است مردم در دسترسی به محصولات بهداشتی مشکلی ندارند و با کمبود مواجه نیستند. حتی بسیاری از این تعاونی‌های تولیدی، توان صادرات این محصولات را هم پیدا کرده اند.

,

وی اظهار داشت: همچنین در یک اقدام حمایتی دیگر، به کارگاه‌های غیر از تعاونی که تولیدکننده محصولات بهداشتی مقابله کرونا هستند، ۲۶ میلیارد تومان وام اختصاص داده ایم.

, کرونا, ۲۶ میلیارد تومان,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه