اخبار داغ

جلسه کمیته فنی انجمن پارادوومیدانی در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد

جلسه کمیته فنی انجمن پارادوومیدانی در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد
نشست مسئولان انجمن پارا دوومیدانی امروز در محل فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه کمیته فنی انجمن پارادوومیدانی امروز شنبه ۲۹ شهریور ماه با حضور گلشنی سرپرست ورزش قهرمانی فدراسیون، رضایی رئیس، موسوی دبیر، شیعه نایب رئیس بانوان انجمن و خلیلی مسئول کمیته داوران پارادوومیدانی، پیرو جلسه هماهنگی مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و انجمن درباره مسابقات رکوردگیری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست ورزش قهرمانی فدراسیون در این خصوص بیان کرد: مطابق با صحبت های صورت گرفته، مقرر شد رقابت های رکوردگیری پارادوومیدانی را طی دو مرحله در مهر و اسفند ماه سال جاری برگزار کنیم. البته پیش از این، مکاتبات لازم با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص رعایت کامل کلیه پروتکل های بهداشتی انجام شده است تا سلامت ورزشکاران با مشکلی مواجه نشود.

,

گلشنی ادامه داد: در این جلسه رکورد نفرات معرفی شده از سوی هیئت های استانی را با نفر سوم جهان تطبیق دادیم تا لیست نهایی مشخص شود. نام ورزشکاران دارای صلاحیت برای حضور در این رویداد طی نامه ای به استان ها اعلام خواهد شد.

,

وی در پایان گفت: مسابقات رکوردگیری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد چرا که سلامت ورزشکاران برای ما در اولویت قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه