اخبار داغ

مسابقه نویسندگی «زندگی نگاری در روزگار کرونا» در البرز

مسابقه نویسندگی «زندگی نگاری در روزگار کرونا» در البرز
دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان البرز با همکاری روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی البرز فراخوان مسابقه نویسندگی «زندگی نگاری در روزگار کرونا» را در دو بخش اصلی (پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کرونا) و بخش ویژه (بیماران و همراهان و خانواده بیماران کرونا) اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "تیتریک"؛ به نقل از "تیتریک"؛ دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان البرز با همکاری روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی البرز فراخوان مسابقه نویسندگی «زندگی نگاری در روزگار کرونا» را در دو بخش اصلی (پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کرونا) و بخش ویژه (بیماران و همراهان و خانواده بیماران کرونا) اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک, .,

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: فراخوان این زندگی نگاری اوایل شهریور ماه منتشر شد و علاقمندان می توانند تا پایان مهر ماه آثار خود را به پایگاه اینترنتی حوزه هنری البرز ارسال نمایند.

, تیتریک,

سجاد خدری ادامه داد: تاکنون میزان استقبال از این فراخوان عالی بوده است و با توجه به اینکه این فراخوان در بخش های بیمارستان و در فضای مجازی منتشر شده است و بیماران کرونایی خاطرات بسیار زیبایی از سختی های دوران درمان و شکست این بیماری نوشتند.

,

وی افزود: خاطراتی که از کادر درمان به دبیرخانه جشنواره رسیده استن یز بسیار جذاب است و اشک را بر چشمان مخاطب نمایان می کند این خاطرات و زندگی نگاری کادر درمان خود گنجینه ارزشمندی است که در پسا کرونا و در روز های کرونایی باید منتشر و در دسترس مردم عادی قرار گیرد.

,

این مسئول تصریح کرد: پرستارانی که وقتی بی نفسی بیماران را می بینند یا زمانی که بیمار کرونایی در حال نفس نفس زدن است را می بینند اینها همه دردها و رنج هایی است که کادر درمان با زبان خود برای ما نوشته اند و از تجربیات و شادی و خوشحالی های بخش کرونا برای ما بازگویی کردند که این خود گنجینه ارزشمندی است.

,

خدری گفت: علاقمندان و بیماران کرونایی و کلا همه کسانی که به نوعی این بیماری را تجربه کرده اند یا بیمار کرونایی داشته اند می توانند از زندگی نگاری خود برای ما بنویسند.

,

وی ادامه داد: بیماری از این نوشته بود کرونا مرضی است که همه را از تو دور می کند، ملاقاتی ندارید، کادر درمان خانواده، پدر ، مادر و همتای تو می شود تا بتوانی این بیماری را شکست دهی و سرفه ها زخمی است که نفس را از تو می گیرد.

,

این مسئول تاکید کرد: پرستاران نیز از غفلت و کوتاهی مردم در زندگی نگاری های خود نوشته اند و بر اهمیت رعایت پروتکل بهداشتی تاکید کرده اند ، با کرونا زندگی کنید اما نگذارید کرونا بر زندگی شما غلبه کند با رعایت موارد بهداشتی کنترل کرونا را در دست بگیرید.

,

خدری خاطر نشان کرد: از برگزیدگان مسابقه نویسندگی روزگار کرونایی تجلیل شده و قرار است از آثار برگزیده این مسابقه کتابچه ای طراحی شود تا گنجینه ارزشمندی برای دوران پساکرونا باشد.

,

وی در خاتمه گفت: شرکت کنندگان باید خاطرات خود را از درگیری با بیماری کرونا در حدود ۲ تا ۵ صفحه تایپ شده یا به صورت فایل ضبط شده از طریق درگاه جشنواره در سایت حوزه هنری به آدرس https://b۲n.ir/۵۱۲۸۰۱ ارسال نمایند.

, https://b, n.ir/, .,

مهلت ارسال آثار تا پایان مهر ماه سال ۱۳۹۹ می‌باشد که به برگزیدگان هر بخش پنج جایزه سه میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه