اخبار داغ

در نخستین روز هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

تجدید میثاق مدافعان ولایت با مدافعان سلامت

تجدید میثاق مدافعان ولایت با مدافعان سلامت
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه با حضور در اورژانس ذوالفقاری این شهرستان ضمن تجدید میثاق با مدافعان حوزه سلامت از کادر درمانی تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه تربت حیدریه صبح امروز با حضور در اورژانس ذوالفقاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس، از مدافعان سلامت بعنوان ادامه دهنده راه مدافعان انقلاب و مدافعان حرم یاد کرد و افزود: روزی برای دفاع از مرز و کیان و آب و خاک کشور رزمندگان اسلام با رشادت ها و پایمردی های خود در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور بدست دشمن بعثی بیفتد، امروز هم مدافعان سلامت در برابر توپخانه رسانه ای دشمن از جان و دل مایه گذاشتند و در حوزه سلامت حماسه افرینی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

سرهنگ احمد ناصری موحد با بیان اینکه برنامه امروز در راستای تجدید میثاق مدافعان ولایت با مدافعان سلامت انجام گرفته، اظهار داشت: امروز مدافعان سلامت در خط مبارزه با ویروس منحوس کرونا سربلند هستند و از انان تقدیر می کنیم.

,

وی افزود: روزی نظام مقدس جمهوری اسلامی از ظرفیت و پتانسیل بسیج برای امنیت در داخل شهرها استفاده کرد و هم اکنون نیز این رویه ادامه دارد، روزی در جبهه های دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله، روزی در زدودن غبار فتنه از چهره کشور و امروز نیز در کنار مدافعان سلامت و کادر درمانی مجاهدانه وارد میدان شده است.

,

ناصری موحد بیان کرد: از همان ابتدای اعلام شیوع ویروس منحوس کرونا در تربت حیدریه، تمام توان جهادی و امکانات بسیج و گروه توپخانه ۶۱ محرم و ارتش در خدمت مردم قرار گرفت، ظرفیت‌هایی برای رفع آلودگی‌ها از سطح شهرها و روستاها و ضدعفونی مکان‌ها و معابر که به کمک مدافعان سلامت و کادر درمانی داننشگاه علوم پزشکی متطقه تربت حیدریه آمدند‌.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: بر همین اساس و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماموریت گشت های امنیتی محله محور بسیج به گشت های سلامت محله تغییر یافت تا در کنار مدافعان سلامت و همکاری مردم زنجیره انتقال این ویروس منحوس قطع شود.

,

وی با بیان اینکه بسیجیان روزی در لباس امنیت و امروز نیز در جهاد سلامت به خدمت رسانی خود ادامه می دهند، افزود: در این ماموریت که تحت مدیریت واحد قرارگاه مردمی پدافند زیستی حاج قاسم سلیمانی انجام می شود، ۵۵ تیم پایگاه محور به همراه سایر گروههای جهادی، هیئتی، طلاب و روحانیون با ۲۰ خودرو و ۸۰ دستگاه سم پاش در سطح شهر هر شب با تحویل مایع ضد عفونی کننده از دستگاههای ذیربط بصورت محله محور نسبت به گند زدایی و ضدعفونی محله ها و معابر شهر اقدام کردند و در صورت اعلام نیاز مجدد این رویه را با قوت ادامه خواهیم داد.

,

در شهرستان تربت حیدریه گروه توپخانه، پدافند هوایی و موشکی ۶۱ محرم سپاه، تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش، ناحیه مقاومت بسیج و منطقه انتظامی مستقر هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه