اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش باران ۴ روزه در ۸ استان/ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان

بارش باران ۴ روزه در ۸ استان/ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش ۴ روزه باران همراه با رعدوبرق در ۸ استان نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و برخورد صاعقه در ۳ استان هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی  امروز و با شدت کمتری فردا در استان‌های گیلان، غرب مازندران، اردبیل، نیمه شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز در استان‌های گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران در برخی ساعات رگبار باران،‌رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در برخی مناطق استان گیلان، برخی مناطق شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

,

از شنبه هفته آینده با ورود سامانه بارشی شمال غرب، برخی مناطق غرب کشور و در اواخر وقت غرب سواحل دریای خزر تحت تاثیر قرار می‌گیرد و باعث ریزش رگبار باران،‌وزش باد و رعدوبرق در این مناطق می‌شود.

,

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل، خراسان جنوبی، شرق کرمان،‌شرق هرمزگان وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی شده است.

,

آسمان تهران طی امروز تا شنبه آینده صاف تا کمی ابری همراه با افزایش ابر پیش بینی شده است. بیشینه دمای امروز پایتخت 30 و کمینه 20 درجه بالای صفر خواهد بود.

,

هشدار هواشناسی

, هشدار هواشناسی,

توصیف: رشد ابرهای همرفتی بویژه در ساعات بعدازظهر

,

زمان شروع: سه شنبه مورخ 99/07/01

,

نوع مخاطره: رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت

,

منطقه اثر: شمال استان‌های آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی و برخی نقاط در اردبیل

,

زمان پایان: اوایل چهارشنبه مورخ 99/07/02

,

اثر مخاطره: احتمال بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه ها و مسیلها، احتمال برخورد صاعقه و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی دپو شده

,

توصیه: احتیاط در تردد جاده ای و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در صعود به ارتفاعات و انتقال محصولات کشاورزی برداشت شده به انبار

,

2- توصیف: وزش باد شدید

, 2- توصیف: وزش باد شدید,

نوع مخاطره: وزش باد شدید (سرعت متوسط 50 تا 90 کیلومتر بر ساعت)

,

منطقه اثر: شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان، کرمانشاه و ایلام

,

زمان پایان: چهارشنبه مورخ 99/07/02

,

اثر مخاطره: احتمال آسیب به سازه های موقت، سقوط اجسام از ارتفاع بویژه در کارگاههای ساختمانی، کاهش دید و احتمال اختلال درترددهای جاده ای

,

توصیه: محکم کردن سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از ساختمان های نیمه کاره و سایر اقدامات پیشگیرانه

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه