اخبار داغ

روایت نویسنده کتاب «من میترا نیستم» از چگونگی تحمل داغ شهادت زینب 14 ساله توسط مادرش

روایت نویسنده کتاب «من میترا نیستم» از  چگونگی تحمل داغ شهادت زینب 14 ساله توسط مادرش
نویسنده کتاب «من میترا نیستم» گفت: مادر زینب برایم می گفت هر بار خواب زینب را می بینم که خدمت امام حسین(ع) است؛ ایمان و تقوای مادر زینب، زینب را ساخت و متاسفم که منافقین ما را بیشتر از خودمان میشناسند، زینب عامل به عمل بود و حرف هایش بر همه اثر می گذاشت برای همین او هدف قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ معصومه رامهرمزی پیش از ظهر امروز در یادواره شهیده زینب کمایی در شاهین شهر اظهار کرد: نوشتن کتاب زینب نزدیک به دو سال طول کشید و تا ان زمان با توجه به اینکه خودم امدادگر در جبهه ها بودم فکر می کردم خیلی از شهادت می دانم اما وقتی شروع به نوشتن این کتاب کردم متوجه شدم هیچ چیز از شهادت نمی دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نویسنده کتاب «من میترا نیستم» و «راز درخت کاج» با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که فرمودند، کلید پیروزی شهادت است و تا زمانی که ملت ما شهادت را بالاترین درجه بداند هیچ وقت شکست نمی خورد، تصریح کرد: روز اول که سراغ مادر شهید رفتم ۲۵ سال از شهادت دخترش گذشته بود؛ دختری که مظلومانه در شاهین شهر به شهادت رسیده بود و منافقان با چادر چند گره دور گردن شهید بسته و او را خفه کرده بودند و چند روز هم تازه مفقود بود.

,

وی افزود: در سال 61 برای باور مردم بسیار سخت بود که دختری ترور شده است و مادر این شهیده نمی توانست فریاد مظلومیتش دخترش را به همه جا برساند اما وقتی از طرف بنیاد شهیدبه این مادر شهید می گویند که به عنوان مادر شهید چه می خواهید مادر شهید زینب کمایی می گوید شب های جمعه در خانه من دعای کمیل برگزار کنید.

,

رامهرمزی با بیان اینکه هیچکس مانند منافقین به این مملکت خیانت نکرد و هنوز هم اماده اند اگر اتفاقی بیفتد سر از خانه هایشان در بیاورند، گفت: روز اول که سراغ مادر شهید رفتم انقدر خودش را زد و سرش را کوبید به دیوار و من ترسیدم و مصاحبه را زود تمام کردم اما  بعد خواهر شهید با من تماس گرفت که بعد از رفتن شما مادر نماز خوانده و سراغ گرفته که شما چه زمانی دوباره برای مصاحبه بر میگردید؛  با چاپ کتاب مادر شهید عمر دوباره گرفت و راز درخت کاج راز مادر  زینب و تربیت این مادر است.

,

این نویسنده دفاع مقدس گفت: مادر زینب برایم می گفت هر بار خواب زینب را می بینم که خدمت امام حسین(ع) است؛ ایمان و تقوای مادر زینب، زینب را ساخت و متاسفم که منافقین ما را بیشتر از خودمان میشناسند، زینب عامل به عمل بود و حرف هایش بر همه اثر می گذاشت برای همین او هدف قرار گرفت.

,

وی با بیان اینکه من خیلی در زمینه جنگ کار کردم اما ۱۴ ساله ای ندیدم که این همه نوشته داشته باشد، گفت: امیدواریم بیشتر شهدای خود را معرفی و فرهنگ عاشورایی را در کشور گسترش دهیم.

,

جرم زینب نماز خواندن و مسجد رفتن بود

, جرم زینب نماز خواندن و مسجد رفتن بود, جرم زینب نماز خواندن و مسجد رفتن بود,

در ادامه، خواهر زینب کمایی اظهار کرد: کاش این برنامه دو سال قبل که مادرم در حیات بود برگزار می شد و مادرم در این یادواره حضور داشت.

,

خواهر شهیده زینب کمایی تصریح کرد: ترور زینب یک ترور کور نبود بلکه با شناسایی آگاهانه و عامدانه انجام گرفت؛ روزی که زینب شهید شد، من به همراه خواهرم به عنوان امدادگر و دو برادرم به عنوان رزمنده در جبهه فعالیت داشتیم اما زینب کیلومترها دورتربه گناه مسجد رفتن و نماز جماعت خواندن شهید شد.

,

وی عنوان کرد: وقتی از جبهه ها برمی گشتم زینب به من می گفت از حال و هوای جبهه ها و شهدا بگو که بعد ها مشخص شد ان ها را می نوشته است؛ زمانی که زینب شهید شد به این باور رسیدم که خداوند گلچین می کند و کسانی که در مسیر شهادت اگاهانه قدم برداشته باشد را به این توفیق می رساند.

,

وی گفت: زینب همیشه به مادرم می گفت دوست دارم مانند حضرت زهرا به جوانی بمیرم و گمنام باشم؛ اکنون می بینم جوانان زینب را الگو قرار می دهند و این ارزشمند است و این برنامه ها باید ادامه دار باشد و باید با جنگ نرم هم مانند سخت مبارزه کنیم و در فضای مجازی شهدا را بیشترمعرفی کنیم؛ خیلی ها با خواندن کتاب زینب خود سازی کردند.

,

خواهر شهیده زینب کمایی گفت: زمانی که زینب در سال ۶۱ به مادر در خانه کمک می کند، می گوید به خاطر عید کمک نمی کنم بلکه به خاطر شما و پاکیزگی کمک می کنم؛ البته به من اجازه بدهید که من نماز جماعت در مسجد نماز بخوانم و این دختر ۱۴ ساله وصیت نامه هم می نویسد.

,

وی افزود: زینب خیلی گلزار شهدا اصفهان را دوست داشت و عاشق شهادت بود و به آرزویش رسید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه