اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

حضور فعال در آب های بین المللی؛ نشانه اقتدار راهبردی ارتش / ایران ابهت آمریکا را شکست

حضور فعال در آب های بین المللی؛ نشانه اقتدار راهبردی ارتش / ایران ابهت آمریکا را شکست
آیت الله فلاحتی در دیدار فرمانده و معاونان پایگاه پشتیبانی شمال نداجا – منجیل گفت: خودسازی، تقویت بنیه های صنعت دفاعی و آمادگی همه جانبه ۳ ماموریت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرمانده و معاونان پایگاه پشتیبانی شمال نداجا – منجیل با تبریک ایام نکوداشت دفاع مقدس اظهار کرد: امروز میدانی که نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آن قرار گرفته، به گستره همه آبراه های جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی، تمام آبراه های جهانی را زیر سلطه نیروی دریایی ارتش عنوان کرد و افزود: این امر نشان دهنده اقتدار نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

,

امام جمعه رشت با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور قدرت نمایی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ ۸ ساله است، تصریح کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به تنهایی در مقابل استکبار جهانی ایستاد و این جانفشانی ها از اذهان و خاطره ملت ایران فراموش ناشدنی است.

,

آیت الله فلاحتی به ایستادگی مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مقابل دشمن بعثی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام آبراه های جهانی حضور فیزیکی فعال دارد.

,

وی با اشاره به اینکه نیروهای دریایی ارتش و سپاه حافظ منافع کشور در آب های شمال و جنوب کشور هستند، بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از منافع آب های کشور استفاده می کند و این در سایه اقتدار نیروی دریایی محقق شده است.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی را مایه عزت و افتخار ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: اکنون می توان ادعا کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فاتح بسیاری از میدان ها هستند.

,

آیت الله فلاحتی به قرار گرفتن مردم در کنار نیروهای مسلح زیر لوای فرماندهی الهی مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: با اقتدار پهپاد آمریکایی را سرنگون کردیم و ایران ابهت آمریکا را در جهان شکست.

,

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در دوره ولایت فقیه مقتدرانه در آبراه های بین المللی حضور دارد، اظهار کرد: ولایت فقیه حکومت را با مردم گره زده و برای کشور اقتدار را به ارمغان می آورد.

,

امام جمعه رشت، ارتش جمهوری اسلامی را دارای سازمان و رسته منحصر به فرد ذکر کرد و افزود: حفظ و حراست از جغرافیای مرزهای آبی و زمینی از وظایف برون سازمانی ارتش محسوب می شود.

,

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه خودسازی نخستین وظیفه درون سازمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: کسی می تواند در نظام اسلامی از ارزش ها دفاع کند که از عقیده بالایی برخوردار باشد.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: تلاش در عرصه صنعت دریایی بسیار مهم است بنابراین از افکار و اندیشه جوانان باید در این عرصه استفاده شود.

,

وی با بیان اینکه خودسازی، تقویت بنیه های صنعت دفاعی و آمادگی همه جانبه ۳ ماموریت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز تمام دنیای پیرامونی ما به نیروهای مسلح عاقل، مقتدر و دلسوز ایران اسلامی افتخار می کنند.

,

فرمانده پایگاه پشتیبانی شمال نداجا – منجیل نیز در دیدار مذکور دفاع مقدس را به فرموده مقام معظم رهبری گنج دانست و گفت: از ابتدای جنگ تحریم ها آغاز شد و در نهایت منجر به پیشرفت در نیروهای مسلح کشور شده است.

,

ناخدا یکم رامین قضایی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دفاع همه جانبه از کشور، بیان کرد: خیال ملت شریف ایران راحت باشد و بدانند به هیچ کس اجازه نمی دهیم به ایران اسلامی تعرضی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه