اخبار داغ

قایدی: فضا دادند و من هم گل زدم!/ اهدافم زیاد است و ساده وارد این بازی‌ها نشدم

قایدی: فضا دادند و من هم گل زدم!/ اهدافم زیاد است و ساده وارد این بازی‌ها نشدم
مهاجم گلزن تیم استقلال گفت: وقتی آنها فضا دادند من تصمیم گرفتم شوت بزنم و خوشحالم آن ضربه تبدیل به گل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قائدی پس از برتری استقلال مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خیلی زود سوار بر بازی بودیم. به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم چون الاهلی فوتبال خوبی انجام داد اما ما ذهنیت خوبی به این بازی داشتیم. از سرمربی تیم و بازیکنان استقلال تشکر می‌کنم که بازی خوبی کردیم، امیدوارم در مرحله بعد هم با یک بازی خوب دل همه را شاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهاجم استقلال در خصوص اینکه قبل از به ثمر رساندن گل آیا خط دفاع حریف به وی فضای کافی را داده بود عنوان کرد: قبل از گل 4-5 دقیقه بود که روی حریف فشار آوردیم، وقتی آنها فضا دادند من تصمیم گرفتم شوت بزنم و خوشحالم آن ضربه تبدیل به گل شد.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا وقت آن رسیده که علاوه بر درخشش در لیگ ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم شایستگی خود را نشان بدهد گفت: خوشحالم این سوال پرسیده شد. من اهداف زیادی دارم و ساده وارد این بازی‌ها نشدم. شرایط من در لیگ قهرمانان آسیا بستگی به هم تیمی‌های من و نفراتی که کنارم بازی می‌کنند بستگی دارد. 

,

قائدی تاکید کرد: هدف من موفقیت استقلال است و در اینجا حضور داردم توانایی های خودم را در اینجا نشان بدهم. هر چه کادر فنی صلاح بداند را در اینجا با تمام توان نشان خواهم داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه