اخبار داغ

هدف اصلی از برگزاری مسابقات مجازی ایجاد انگیزه بین ووشوکاران است

عربی: تالو باعث حرکت کلی ووشو خواهد شد/ احتمال دارد فینال را حضوری برگزار کنیم

عربی: تالو باعث حرکت کلی ووشو خواهد شد/ احتمال دارد فینال را حضوری برگزار کنیم
سرمربی تیم تالو گفت: هدف اصلی ما از برگزاری مجازی مسابقات تالو این است که چرخ ووشو دوباره به حرکت درآید و انگیزه بچه‌ها بیشتر شود.
[

فرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو ووشو در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: مجوز برگزاری اردوها و مسابقات تالو به ما داده شده اما پیش از اینکه بچه‌ها را به اردو بکشانیم تصمیم گرفتیم در وهله اول مسابقات تالو را بصورت مجازی برگزار کنیم تا رقابت در میان ورزشکاران ایجاد شود. از طرفی به خاطر تعطیلی باشگاه‌ها در سراسر کشور تصمیم گرفته شد که شرایطی فراهم شود تا همه علاقمندان در این مسابقات شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم ملی تالو در مورد چگونگی برگزاری این مسابقات بصورت مجازی گفت: در مسابقات گذشته کمیته برگزاری روی روند اجرایی بچه‌ها نظارت داشت اما به دلیل شرایط فعلی، این کار بر عهده خودِ شرکت‌کنندگان است. 
,
 
,
عربی در ادامه توضیح داد: برای این کار فرم‌ها را در دور مقدماتی ساده‌تر و پرش‌ها را در نظر نخواهیم گرفت  تا هر کسی و با هر امکاناتی توانایی شرکت در این مسابقات را داشته باشد. در مرحله مقدماتی و از میان تمام شرکت‌کنندگان 5 نفر برترِ هر فرم به مرحله فینال راه پیدا خواهند کرد، اما فینال با قوانین بین‌المللی برگزار و داوران در فرم پَرِش نیز قضاوت  خواهند کرد. ضمن اینکه ثبت‌نام در این مسابقات نیز رایگان و بدون محدودیت خواهد بود. فقط اینکه ورزشکار در شروع اجراش باید خودش را به طور کامل معرفی کند.
,
 
,
فرشاد عربی به تشریح گروه‌های مختلف این پیکارها اشاره کرد و گفت: رقابت‌های مجازی تالو در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود و در آئین نامه رقابت‌ها تعریف شده دوربین از دو زاویه حرکات را ضبط کند تا شرایط برای همه یکسان باشد. یعنی آنها باید اجرای خود را با دو دوربین بصورت همزمان و بدون قطعی با زاویه صفر و 45 درجه برای ما بفرستند.
,
 
,
قهرمان اسبق آسیا به برگزاری مرحله فینال پرداخت و تصریح کرد: اگر شرایط فراهم باشد و کرونا در ماه‌های آینده فروکش کرده باشد، شاید مرحله فینال این مسابقات را به صورت حضوری و در آکادمی ووشو برگزار کنیم که این موضوع به شرایط بستگی خواهد داشت. 
,
 
,
قهرمان سابق ووشودر پایان متذکر شد: ما در درجه اول به دنبال مقام و رتبه نیستیم و می‌خواهیم ورزشکاران رایگان و بدون محدودیت وارد مسابقه شوند. در ورزش مهم است که تمرینات منجر به نتیجه شود و با برگزاری این رقابت‌ها، انگیزه را در بین قهرمانان زنده نگه داشتیم. از آنجایی که تمام اجرای فرم‌ها را نگاه می‌کنم، شاید بتوانیم از همین رقابت‌ها یکی دو استعداد خوب کشف کنیم. در حقیقت هدف فنی ما همان مرحله فینال است که امیدوارم در سطح بالایی برگزار شود. امیدوارم تالو باعث حرکت کلی ووشو بشود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه