اخبار داغ

آبهای آرام قهرمانی کشور| نتایج دور مقدماتی مشخص شد

آبهای آرام قهرمانی کشور| نتایج دور مقدماتی مشخص شد
نتایج دور مقدماتی مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان که در دریاچه آزادی درحال برگزاری است، مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام آقایان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده‌یاد پوریا مسافری از صبح امروز 5 مهرماه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام آقایان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده‌یاد پوریا مسافری از صبح امروز 5 مهرماه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شد.,

قایقرانان در مسافت 1000 و 500 متر دور مقدماتی در مواد کایاک و کانو به رقابت پرداختند.

,

در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر احمدرضا طالبیان از اصفهان، محمد میرزایی از تهران و امیرضا آهنگربهان از مازندران اول تا سوم شدند.

,

در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر شاهو ناصری از کردستان، سروش رضویان از تهران و محمدسینا شکوری از گیلان رده‌های برتر را کسب کردند.

,

در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره 1000 متر علی آقامیرزایی از گیلان اول، امید احمدی از زنجان دوم و نوید محمدزاده از گیلان سوم شدند.

,

در گروه دوم مقدماتی کانوی یکنفره 1000 متر محمدنبی رضایی از مازندران، محمد عباسی از گیلان و محمدمهدی ابوالحسنی از البرز اول تا سوم شدند.

,

در گروه اول مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر امین بوداغی از مازندران اول، علیرضا جهان‌نما از تهران توابع دوم و مجید جواهری از خراسان رضوی سوم شدند.

,

در گروه اول مقدماتی کانوی یکنفره 500 متر هومن کریمی از تهران، امیرمحمد اسماعیلی از گیلان و شایان حسینی از بوشهر اول تا سوم شدند.

,

در گروه دوم مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر پوریا شریفی از تهران، رامتین خرمایی‌پور از بوشهر و امید قنواتی از خوزستان اول تا سوم شدند.

,

در گروه دوم مقدماتی کانوی یکنفره 500 متر عرفان زنده‌پی از بوشهر اول، ماکوان باوانی از کردستان دوم و ابراهیم صمدی از مازندران سوم شدند.

,

در گروه سوم مقدماتی کایاک یکنفره 500 متر پیمان قوی‌دل از گیلان، علی طاهری از مازندران و امیرضا دادوو از کیش اول تا سوم شدند.

,

در ادامه این رقابت‌ها مسابقات نیمه نهایی تا دقایقی دیگر برگزار می‌شود و فینال رقابت‌ها نیز بعدازظهر در دریاچه آزادی انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه