اخبار داغ

خاتمی در گفت‌وگو با دانا:

اگر روحیه دوران دفاع مقدس احیا شود مشکلات حل خواهد شد/ مسئولان به جای نگاه اشرافی مدیریت جهادی داشته باشند

اگر روحیه دوران دفاع مقدس احیا شود مشکلات حل خواهد شد/ مسئولان به جای نگاه اشرافی مدیریت جهادی داشته باشند
نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی گفت: روحیه اشرافی و غرب زدگی باعث ایجاد شکاف و از هم گسیختگی در سیستم مدیریتی و اجرایی در کشور شده است.
[

«سید مسعود خاتمی»، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه مدیریت جهادی امروز حلقه مفقوده مدیریت بخش های مختلف کشور است گفت: در دوران جنگ تحمیلی هم تحت فشار تحریم های سنگین قرار داشتیم و هم با کمبود امکانات مواجه بودیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به کشور تحمیل شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه در آن دوران زیرساخت های اداره کشور و حکومتی از هم پاشیده شده بود و ساختار مناسبی نداشت عنوان کرد: در چنین شرایطی دشمن با تمام قوا بنا داشت در مدت زمان کوتاه کار انقلاب را یکسره بکند اما با وجود روحیه انقلابی و جهادی مردم و مسئولان با محوریت امام خمینی (ره) وارد میدان شده و با هم همدل و همراه شدند که موجب شد جنگ هشت ساله به بهترین شکل مدیریت شود.

,

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس روحیه جهادی و همدلی بود گفت: اگر این روحیه امروز هم در کشور و در بین مدیران به وجود بیاید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

,

خاتمی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران اجرایی کشور اگر با مردم همدل و همراه شوند می توانند از مشکلات گره گشایی کنند تصریح کرد: مسئولان نباید باری بر دوش مردم اضافه کنند، باید با مردم صادق باشند و به طور شفاف مشکلات را با مردم در میان بگذارند.

,

وی با بیان اینکه نگاه مدیریتی که توانست 8 سال جنگ تحمیلی را مدیریت کند امروز در سیستم های نظامی و دفاعی، ماهواره به فضا می فرستد و موشک و پهپاد تولید می کند ادامه داد: همین توانمندی می تواند مشکلات امروز کشور در زمینه های مختلف را نیز برطرف کند.

,

خاتمی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب که روزی جنگ هشت ساله را مدیریت کردند امروز توانمندی فراتری از آن دوران دارند تاکید کرد: نبود تعامل و هماهنگی و نزدیکی بین مجریان و بخش های مختلف و روی آوردن به مدیریت اشرافی در بخش های مختلف اجرایی مانع به کار گیری از این توانمندی های شده است.

,

نماینده مردم گلپایگان با اشاره به اینکه نیروهای دلسوز انقلاب در حال حاضر در بخش های اجرایی کشور حضور ندارند عنوان کرد: مردم مشکلات معیشتی دارند و مسئولان اجرایی هیچ توضیحی در این باره به مردم نمی دهند، به نظر می رسد این مسئله هم برگرفته از روحیه اشرافی گری و نگاه بالا به پایین برخی مسئولان است.

,

خاتمی با اشاره به اینکه بنای انقلاب اسلامی این بود که مردم صاحبان اصلی انقلاب شوند خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و بنا بود همین مردم که انقلاب کرده و پای آن ایستادند امین باشند اما متاسفانه شاهدیم برخی عکس این اعتقاد عمل کردند.

,

این نماینده مجلس یادآور شد: روحیه اشرافی و غرب زدگی باعث ایجاد شکاف و از هم گسیختگی در سیستم مدیریتی و اجرایی در کشور شده است.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه