اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

افتتاح فاز اول قطار شهری کرج؛ در گرو 500 میلیارد تومان اعتبار

افتتاح فاز اول قطار شهری کرج؛ در گرو 500 میلیارد تومان اعتبار
عزیزالله شهبازی گفت: برای تکمیل فاز اول قطار شهری کرج اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد تومان در شرایط کنونی نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری کرج به افتتاح این پروژه تا پایان سال اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از ۴۰ درصد از پیشرفت این پروژه در شش ماهه سال ۹۹ بود و مقرر بود که فاز اول آن در نیمه اول امسال تکمیل شود ولی مشکلات مالی و شرایط شیوع کرونا، مانع این امر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی به تعامل مناسب دولت و مدیریت شهری برای اجرای پروژه های مهم کرج اشاره کرد و افزود: شهردار کرج تلاش های زیادی برای تامین وثیقه ها و کار اجرای بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان اوراق داشته و اکنون کار  نهایی شده و در حال انتقال از بانک مرکزی است.
,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به اینکه پروژه مذکور از سال های گذشته در دستور کار قرار گرفت اما تا کنون به بهره برداری نرسیده است، اظهار داشت: برای تکمیل فاز اول قطار شهری کرج اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیارد تومان در شرایط کنونی نیاز داریم که  ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت دولت موجود است.
,
 
,
استاندار البرز در خاتمه ضمن تقدیر از تمامی دست اندرکاران اجرای پروژه های شهری کرج، تصریح کرد: همراهی های لازم برای تامین  ۱۲۷ میلیارد تومان اعتبار توسط دولت صورت خواهد گرفت تا پایان سال 99 شاهد به ثمر رسیدن این پروژه باشیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه