اخبار داغ

در مجمع عمومی هیات شنا استان اصفهان مطرح شد؛

برنامه ریزی اصفهان برای شناسایی ظرفیت ها در رشته شنا/ شمارش معکوس برای پایان انتظار هیات شنا برای استخر اختصاصی

برنامه ریزی اصفهان برای شناسایی ظرفیت ها در رشته شنا/ شمارش معکوس برای پایان انتظار هیات شنا برای استخر اختصاصی
معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیتی که رشته شنا در بازی های المپیک و آسیایی از لحاظ مدال آوری دارد، برنامه ریزی کرده و ظرفیت ها را شناسایی کردیم و تلاش کردیم مسیری را ترسیم کنیم که آیندگان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ محمد طباطبایی ظهر امروز در مجمع عمومی هیات شنای استان اصفهان با اشاره به جلسه ای که چندی قبل با اعضای این هیات برگزار و تصمیمات خیلی خوبی گرفته شده است، اظهار کرد: یکی از تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد این بود که یکی از استخر های سطح شهرستان در اختیار این هیات پیرامون توسعه این رشته قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: هیات شنای استان اصفهان در حوزه قهرمانی و آموزش همیشه پیشرو بوده است که امیدواریم بتواند بر اساس ظرفیت های که در استان داریم برنامه ها و انتطارات قابل عملی شدن فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، راعملی کند.

,

وی با اشاره به ظرفیت های استان در این رشته گفت: یکی از ویژگی های خوب هیات شنای استان اصفهان استفاده از فضای مجازی است و اهداف اموزش توسط این فضا مورد توجه قرار گرفته و در شرایط بیماری کرونا از این فضا استفاده شده است.

,

طباطبایی با اشاره به دغدغه مندی این اداره برای این رشته ورزشی گفت : امیدواریم به زودی میزبان رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در اصفهان باشیم.

,

حسین زیبایی نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز اتفاق خوبی در استان رخ داد و مجمع عمومی یکی از هیات ها را به صورت وبینار برگزار می کنیم.

,

معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به سختی کار و فعالیت در رشته های پایه تصریح کرد: در بیماری کرونا استخرها و رشته شنا و واترپلو بیشترین آسیب را دیدند.

,

وی افزود: با توجه به اهمیتی که رشته شنا در بازی های المپیک و آسیایی از لحاظ مدال آوری دارد، برنامه ریزی کرده و ظرفیت ها را شناسایی کردیم و تلاش کردیم مسیری را ترسیم کنیم که آیندگان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند

,

زیبایی گفت: اصفهان یکی از قطب های ویژه در ورزش و خصوصا در رشته شنا، شیرجه و واترپلو است که امیدواریم بتوانیم از این طرفیت ها استفاده و در بازی های آسیایی و المپیک این نتایج را ببینیم

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه