اخبار داغ

فرصت برگزاری انتخابی نخواهیم داشت

کاوه: اتحادیه جهانی کشتی 14 مهرماه درباره مسابقات جهانی تصمیم ‌گیری می‌کند/ لیگ کشتی برای انتخاب ملی‌پوشان به ما کمک می کند

کاوه: اتحادیه جهانی کشتی 14 مهرماه درباره مسابقات جهانی تصمیم ‌گیری می‌کند/ لیگ کشتی برای انتخاب ملی‌پوشان به ما کمک می کند
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: در صورت برگزاری پیکارهای جهانی فرصتی برای انتخابی تیم ملی نخواهیم داشت و لیگ در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کاوه در حاشیه دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد درباره آغاز دوباره رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت: بعد از حدود 7 ماه کشتی دوباره به خانه‌ها رفت و شور و نشاطی به جامعه کشتی آمد که نشان داد کشتی هنوز زنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: هرچه مسابقات جلوتر برود، بهتر می‌شود. مهم این است که فدراسیون و سازمان لیگ خیلی دنبال این موضوع بودند که لیگ حتما برگزار شود. خوشبختانه در این مسابقات جوانانی به بدنه کشتی اضافه شدند که می‌توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
,
 
,
وی ادامه داد:  سال گذشته مسابقات رفت و برگشت بود و اما امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و با توافق با ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش مقرر شد که مسابقات در تهران به صورت متمرکز برگزار شود. باید از وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا در ورزش تشکر کنیم.
,
 
,
کاوه با اشاره به وضعیت رقابتهای بین المللی تاکید کرد:  ۱۴ مهر قرار است اتحادیه جهانی کشتی در خصوص برگزاری مسابقات جهانی جوانان و بزرگسالان تصمیم‌گیری کنند.
,
 
,
وی گفت: با این حال اگر تصمیم به برگزاری مسابقات جهانی گرفته شود فرصت کمی برای آماده‌سازی تیم ملی خواهیم داشت و در این شرایط نمی‌توانیم انتخابی تیم ملی را داشته باشیم و لیگ می‌تواند برای شناخت مدعیان و انتخاب نفرات کمک کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه