اخبار داغ

سعید محمد:

قرارگاه خاتم الانبیاء بیش از ۲۸۵ پروژه کلان کشور را در دست اجرا دارد

قرارگاه خاتم الانبیاء بیش از ۲۸۵ پروژه کلان کشور را در دست اجرا دارد
فرمانده قرارگاه خاتم انبیاء گفت: امروز بیش از ۲۸۵ پروژه کلان در سطح کشور به دستان با کفایت جوانان قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است که هر ساله کارکرد قرارگاه در کشور دوبرابر می شود و این برای ایجاد انگیزه و نشاط مردم بسیار موثر است که به برکت همدلی و انسجامگبین کلیه دستگاه های کشور در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم انبیاء در افتتاح پل شهید صیدی اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و هفته دفاع مقدس گفت: امروز آرامش موجود در کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری ها و مجاهدت های رزمندگان می دانیم و باید دستان پرمحبت رزمندگان را بوسه بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

محمد اظهار کرد: علیرغم اینکه دشمنان امروز در یک شرایط و عملیات سنگین برای ایجاد نا امیدی و بی انگیزگی بین ملت در حال انجام است اما جوانان ایران اسلامی با همت و اراده های پولادین در قرارگاه خاتم الانبیاء کشور را به یک کارگاه عظیم عمرانی تبدیل کرده اند.

,

وی ادامه داد: امروز بیش از ۲۸۵ پروژه کلان در سطح کشور به دستان با کفایت جوانان قرارگاه خاتم الانبیاء در حال انجام است که هر ساله کارکرد قرارگاه در کشور دوبرابر می شود و این برای ایجاد انگیزه و نشاط مردم بسیار موثر است که به برکت همدلی و انسجامگبین کلیه دستگاه های کشور در حال انجام است.

,

فرمانده قرارگاه خاتم انبیاء گفت: ۱۱ پروژه کلان در استان مرکزی به بهره برداری رسید که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء انجام شدند و با توجه به اعلام نیازی که شهرداری اراک در کلانشهر اراک داشتند سه پروژه مهم تقاطع غیر هم سطح امام حسن(ع) ، آزادگان و میدان شریعتی به بهره برداری رسید و امروز چهارمین پروژه شهید صیدی در اراک به بهره برداری می رسد.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز تفاهم نامه ۵ پروژه کلان در شهر اراک با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و در مقطع زمانی ۳۶ ماهه که شامل میدان امام، مقاومت ، جاده فراهان ، بلوار آنجفی ، جاده فرودگاه و رینگ شهری آرامستان است که مجموعا ۵۰۰ هزار متر عملیات پل سازی و ۴ کیلومتر مسیر سازی است، انجام خواهد شد که امیدواریم برای مردم شهر اراک برکات فراوانی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه