اخبار داغ

پدر زنده‌یاد صبا شایسته: می‌دانم روح دخترم اینجا حاضر است

پدر زنده‌یاد صبا شایسته: می‌دانم روح دخترم اینجا حاضر است
پدر صبا شایسته پاروزن فقید روئینگ در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور روئینگ بانوان گفت: وقتی تلاش شما ورزشکاران را می‌بینم غبطه می‌خورم و همه شما را مثل دخترم می‌بینم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ بانوان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره قایقران فقید زنده‌یاد صبا شایسته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با دعوت فدراسیون قایقرانی، پدر، مادر و برادر زنده‌یاد صبا شایسته در حاشیه این رقابت‌ها و در مراسم اختتامیه حضور داشتند.

,

پدر صبا شایسته در این مراسم گفت: دخترم واقعا به قایقرانی عشق می‌ورزید و همیشه دوست داشت در این فضا حضور داشته باشد. مطمئنم روحش اینجا حاضر است و از اینکه مسابقات به یاد او برگزار می‌شود خوشحال است.

,

عبدالرضا شایسته ادامه داد: او به عنوان یک ورزشکار و فردی که همیشه برای رسیدن به هدفش تلاش می‌کرد الگویی برای ورزشکاران جوان است و امیدوارم همه شما قدر این روزهایتان را بدانید و برای هدفتان تلاش کنید.

,

وی همچنین درباره تلاش‌های علمی دخترش گفت: صبا همیشه دنبال تحقیق و تحصیل دانش بود و دوره‌های زیادی گذارند مقالات و کتب زیادی نوشت که یک نمونه‌اش را که در رابطه با روئینگ است امروز آوردیم تا تقدیم ورزشکاران و مربیان علاقه‌مند کنیم.

,

شایسته با تقدیر از اقدام فدراسیون قایقرانی در نامگذاری مسابقات به یاد قایقرانان و پیشکسوتان تاکید کرد: کار بسیار ارزشمندی است و سپاسگزارم که این فرصت در اختیار ما قرار گرفت که بتوانیم در این فضا باشیم و یاد دختر دلبندمان را زنده کنیم. برای همه ورزشکاران عزیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه