اخبار داغ

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی خبر داد؛

تامین و توزیع ۶۳۴ تن روغن جامد در خراسان شمالی

تامین و توزیع ۶۳۴ تن روغن جامد در خراسان شمالی
رضا فیروزه گفت: طی هماهنگی های انجام شده با ستاد تنظیم بازار کشور 634 تن روغن جامد برای عرضه در بازار استان تامین شد که توزیع آن در فروشگاه ها از امروز آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فیروزه، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، درباره علت مواجه بازار استان با کمبود روغن جامد طی روزهای اخیر اظهار کرد: در کشور ارز مورد نیاز به موقع برای ترخیص مواد اولیه از گمرک اختصاص نیافته بود و این مسئله موجب شد تا تولید روغن جامد در کارخانجات کشور با وقفه روبرو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

فیروزه گفت: با توجه به اینکه بازار استان نیز با کمبود در تامین روغن جامد و عدم پاسخگویی به نیاز شهروندان مواجه شده بود، این سازمان با وزارت صمت و ستاد تنظیم بازار کشور مکاتبه کرد و طی انجام هماهنگی ها با مدیر کل ستاد تنظیم بازار کشور، مقرر شد تا 284 تن روغن جامد از محل صدور حواله های قبلی که می بایست از سوی کارخانجات به خراسان شمالی ارسال می شد همچنین 350 تن روغن جامد با صدور مجوز جدید به استان ارسال شود.

,

وی افزود: این کالا برای استان تامین شده و توزیع این کالا در استان از امروز در سطح فروشگاه های استان آغاز می شود.

,

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی قیمت این کالا را 50 هزار و 50 تومان برای هر بسته پنج کیلویی روغن جامد اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه