اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

رزمندگان زنجان در عملیات‌‌ آزادسازی خرمشهر خط شکن بودند/ شهید منتجبی در راه آزاد سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد+ فیلم

رزمندگان زنجان در عملیات‌‌ آزادسازی خرمشهر خط شکن بودند/ شهید منتجبی در راه آزاد سازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد+ فیلم
سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان زنجان در آزاد سازی خرمشهر گفت: رزمندگان زنجان در عملیات‌‌های آزاد سازی خرمشهر خط شکن بودند که شهید منتجبی عضو یکی از گردانی خط شکن زنجان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه شهید منتجبی از زنجان به جبهه اعزام شده بود اظهار کرد: این شهید بزرگوار در مرحله دوم عملیات بیت‌المقدس همزمان با 17 اردیبهشت ماه سال 1361 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید اخیرا تفحص شده که یکی از بسیجیان گردان‌های خط شکن بود.

,

سردار کرمی با تاکید براینکه سپاه استان در 4 مرحله عملیات بیت‌المقدس در قالب 6 گردان حضور داشت افزود: نیروهای استان زنجان در این عملیات خط شکن بودند و اولین نیروهایی بودند که وارد خرمشهر شدند.

,

وی با تاکید بر اینکه عملیات آزاد سازی خرمشهر یک نبرد تاریخی بود چرا که امام راحل فرموده بودند خرمشهر باید آزاد شود افزود: رزمندگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر حسین وار جنگیدند و این شهر را از دست دشمن آزاد کردند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس در آن زمان کشور ما از دست دشمن نجات دادند عنوان کرد: شهدا و حماسه‌های آنان هیچ وقت فراموش نمی‌شود همانطور که هر روز از واقعه عاشورا دور می‌شویم این واقعه در بین مردم پررنگ‌تر می‌شود، شهدا نیز همان گونه هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز پیکر این شهید تازه تفحص شده برای ما و نسل‌های امروز پیام دارد یعنی ما هیچ وقت از اسلام، انقلاب اسلامی، حمایت از ولایت فقیه و همچنین از روحیه جهاد و شهادت نباید غافل شویم.

,

انتهای پیام/

,

   

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه