اخبار داغ

فرماندار چگنی:

ضرورت ایجاد شعبه تامین اجتماعی در چگنی/1000 نفر در صف دریافت تسهیلات مشاغل خانگی

ضرورت ایجاد شعبه تامین اجتماعی در چگنی/1000 نفر در صف دریافت تسهیلات مشاغل خانگی
ترابی نژاد، فرماندار چگنی گفت: ایجاد شعبه تامین اجتماعی در شهرستان چگنی ضروی است و نبود این شعبه برای افراد تحت پوشش مشکلاتی را ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، قدرت اله ترابی نژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چگنی که با حضور معاون وزیر کار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بیشتر مردم شهرستان چگنی به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند البته صنایعی هم در این شهرستان وجود دارد از جمله کشت و صنعت که هزار و 100 نفر در این واحد مشغول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در شهرک دام سفید کوه که بالغ بر 100 واحد دامپروری وجود دارد و این ظرفیت شهرستان است و علاوه بر این معادن سنگ گوهره که در کشور نمونه هستند در این شهرستان وجود دارد که از 28 معدن این شهرستان حدود 19 واحد معدن فعال هستند و در این تعداد هزار نفر کار می کنند.

,

فرماندار چگنی تصریح کرد: صنعت مرغ ماهان، کارخانه الکل سازی ویسیان، 13 واحد شن و ماسه و 14 تا مزرعه پرورش ماهی و همچنین شالیزارهای خوبی در این شهرستان وجود دارد که همگی از ظرفیت ها بوده و البته کارخانه صدر فولاد دو سال است تعطیل شده که تلاش برای احیای آن انجام شده است.

,

وی وجود یک شعبه تامین اجتماعی را در این شهرستان ضروری خواند و گفت: با توجه به جمعیت تحت پوشش نیاز است در این شهرستان شعبه ای به صورت مستقل ایجاد شود تا بتوان خدمات بیشتر و بهتری را به جامعه هدف ارائه داد و نبود این شعبه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

,

ترابی نژاد بیان کرد: در این شهرستان مجموعه ورزشی یک نیاز است البته حدود چهار هکتار زمین در اختیار ورزش و جوانان برای ایجاد فضاهای ورزشی قرار داده شده که انتظار داریم بخشی از این زمین برای کارگران در نظر گرفته شود.

,

وی اظهار داشت: بیمه رایگان یا قیمت کمتر برای عشایر و روستائیان این منطقه در نظر گرفته شود تا بتوانند از خدمات آن استفاده کنند. در حال حاضر بیش از هزار نفر از این شهرستان منتظر دریافت تسهیلات مشاغل خانگی هستند و با توجه به این که 90 درصد جمیعت در روستا است انتظار می رود تسهیلات کم بهره اختصاص داده شود تا بتواند برای افراد جویای کار شغل ایجاد کند؛ البته علاوه بر تسهیلات مشاغل خانگی، بنیاد برکت 500 فقره تسهیلات را در بین افراد متقاضی این شهرستان پرداخت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه