اخبار داغ

معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید:

یک میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مکان ورزشی شهرستان چگنی اختصاص یافت

یک میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مکان ورزشی شهرستان چگنی اختصاص یافت
اصحابی، معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید گفت: سهیمه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته می شود تا مکانی برای اوقات فراغت جوانان این شهرستان ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک علی اصحابی ظهر امروزدر جلسه شورای اداری شهرستان چگنی اظهار داشت: ظرفیت های این شهرستان نشان می دهد که در مراحل چهارگانه صندوق توسعه ملی سهم خوبی به این شهرستان تخصیص داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: برنامه ریزی لازم انجام شود تا شکوفایی اقتصادی در این شهرستان رخ دهد که با توجه به پتانسیل ها از نظر منابع انسانی، معدنی، کشاورزی و گردشگری می تواند در توسعه شهرستان موثر باشد.

,

معاون ساماندهی و توانمند سازی صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: اسامی 39 واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی و میزان اعتبار مورد نیاز مشخص شود تا در راستای تامین اعتبار اقدام شود، همچنین 16 واحد نیمه فعالی که وجود دارد اگر پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد داشته باشند تامین اعتبار می شود.

,

وی بیان کرد: در حوزه معدن طرح هایی که نیمه فعال است بررسی شود و تلاش می شود به صورت ویژه دیده شود، در حوزه گردشگری محدودیتی وجود ندارد و کسانی که واجد شرایط هستند هماهنگ کنند که در سامانه کارا ثبت نام نمایند.

,

اصحابی عنوان کرد: در بحث مکان ورزشی اگر مکانی وجود دارد که با برنامه ریزی قابلیت تبدیل به سالن های ورزشی را داشته باشد، سهیمه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته می شود تا مکانی برای اوقات فراغت جوانان این شهرستان باشد.

,

وی اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان می توانند با ارائه طرح ها برای توسعه و رشد برنامه ریزی کنند البته باید طرح ها قبل از انجام بررسی لازم شوند. توجه به مناطق کمتر برخوردار را در دستور کار داریم که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی تلاش ها را به نتیجه برسانیم.

,

در ادامه علی جهانی مدیر کل تامین اجتماعی لرستان اظهار داشت: هفت هزار نفر در شهرستان چگنی بیمه تامین اجتماعی هستند و سه شعبه در شهرستان خرم آباد وجود دارد که خدمات به این افراد از طریق همان شعبه ها ارائه می شود.

,

وی افزود: البته یک شعبه اقماری وجود دارد که یک نفر به عنوان رابط بین شهرستان و شعبه مادر است اما ضروری است تا شعبه ای در شهرستان چگنی ایجاد شود. ظرفیت بیمه شده ها و کارگاه ها در حدی است که یک مجوز شعبه تامین اجتماعی در این شهرستان داده شود و خدمات لازم را ارائه دهد؛ اگر جامعه کشاورزی مکانیزه را اضافه کنیم این افراد حدود پنج هزار نفر هستند که به این نرم و سطح بندی کمک می کند.

,

انتهیا پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه