اخبار داغ

در سومین مرحله رزمایش مواسات صورت گرفت؛

توزیع 200 بسته معیشتی و 23 سری جهیزیه در خلیل‌آباد

توزیع 200 بسته معیشتی و 23 سری جهیزیه در خلیل‌آباد
فتوحی گفت: 200 بسته معیشتی همزمان با دهه آخر صفر بین نیازمندان و 23 سری جهیزیه بین زوج‌های جوان شهرستان خلیل آباد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: از ابتدای رزمایش کمک مومنانه تا به امروز توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های محروم و آسیب دیدگان از کرونا در دستور کار قرار داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امروز بر اساس تقسیماتی که در دهه ولایت، ماه رمضان، ماه محرم و دهه آخر صفر انجام شده بود آخرین مرحله توزیع کمک های مومنانه است، خاطرنشان کرد: 200 بسته معیشتی همزمان با دهه آخر صفر با ارزش ریالی 500 میلیون ریال در دستور کار سپاه ناحیه شهرستان خلیل آباد قرار گرفته است.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد مراکز نیکوکاری شهرستان هم کار توزیع بسته هایی را بر عهده دارند، تصریح کرد: بیش از 9 هزار بسته معیشتی از ابتدای شروع رزمایش کمک های مومنانه بین نیازمندان شهرستان خلیل آباد توزیع شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه توزیع 23 سری کمک جهیزیه برای زوج های جوان و محروم شهرستان انجام شد، اذعان کرد: هر سری جهیزیه ارزشی بالغ بر 10 میلیون تومان دارد که در مجموع قریب به 230 میلیون تومان هزینه شده است.

,

فتوحی با اشاره به اینکه 8 قلم کالای ایرانی در هر سری از جهیزیه ها وجود دارد که امیدواریم کمکی به شروع زندگی این زوج های جوان باشد، عنوان کرد: در مرحله اول بیش از 32 سری جهیزیه بین زوج های جوان شهرستان توزیع شده بود.

,

وی همچنین در پایان تشریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین، ستاد احسان و همکاران پایور سپاه بتوانیم این کمک های مومنانه را در سطح شهرستان ادامه بدهیم و در کنار این موارد، 7 پروژه مرمت خانه های محرومین شهرستان در دستور کار قرار دارد که در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه