اخبار داغ

خلبانان قهرمان و نام آور دفاع مقدس درگذشت

خلبانان قهرمان و نام آور دفاع مقدس درگذشت
سرهنگ خلبان صفرمحمد پورشیوایی از خلبانان قهرمان و نام آور دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت و حماسه در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خلبان صفرمحمد پورشیوایی از خلبان های قهرمان و نام آور دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت و حماسه در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در سال ۱۳۵۳ به استخدام هوانیروز ارتش در آمد و در سالهای دفاع مقدس، به عنوان خلبان بالگرد هجومی ۲۱۴ در دفاع از عزت و استقلال کشور نقش آفرینی کرد و خاطره پروازهای قهرمانانه اش در آسمان میهن را برای یک عمر جاودانه کرد.
 
,
,
رزمندگان اسلام پرواز های وی را در عملیات والفجر ۳ و والفجر ۵ و بیت المقدس و کربلای ۶ در آسمان میهن دیدند و دلشان با صدای پرواز این خلبان قهرمان ارتش اسلام شادی و توان گرفت.
,
 
,
هر چند بالگرد وی در عملیات قادر مورد اصابت پدافند هوایی دشمن بعثی قرار گرفت ،اما وی خیلی زود به  آسمان و پرواز برگشت تا دقیقا تا روز پایان جنگ به پرواز های قهرمانانه خود ادامه دهد.
,
 
,
سرهنگ خلبان پورشیوایی در سال ۱۳۸۳ با بیش از ۱۵۰۰ ساعت پرواز عملیاتی و بعد از سی سال خدمت و مجاهدت و حماسه در آسمان میهن به افتخار بازنشستگی نایل آمد .
,
 
,
وی مردی نیک اندیش و مهربان و بی ادعا بود که درس افتادگی در عین بزرگی و عظمت و افتخار را برای شاگردانش به یادگار گذاشت.
 
,
,
پیکر این خلبان افتخار آفرین میهن اسلامی ،یکشنبه ۲۷ مهرماه در باغ رضوان اصفهان به خاک سپرده شد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه