اخبار داغ

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس وظیفه نظارتی خود را پر رنگ تر کند/استیضاح به صلاح نیست

مجلس وظیفه نظارتی خود را پر رنگ تر کند/استیضاح به صلاح نیست
حجت الاسلام مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس وظیفه نظارتی خود را تا انتخابات پر رنگ تر کند و استیضاح رئیس جمهور در حال حاضر به صلاح نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت و گو با سفیر افلاک با اشاره به موضوع استیضاح رئیس جمهور اظهار داشت: با توجه به این که چند ماه بیشتر تا انتخابات ریاست جمهوری باقی نمانده، ضروری است تا در این مدت باقیمانده مجلس و دولت تعامل داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: مجلس وظیفه نظارت دارد و می تواند در این مدت این وظیفه را  پررنگ تر کند و همراه با تعامل باشد حتی اگر نیاز است نمایندگان تذکرات لازم هم بدهند.

,

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد: استیضاح رئیس جمهور در این شرایط سودی برای مردم و کشور ندارد حتی ممکن است سبب زیان و التهاباتی شود، اگرچه نمایندگان انتقاداتی نسبت به دولت و کوتاهی هایی که نسبت به بعضی از وظایف دولت دارند اما استیضاح به صلاح نیست.

,

وی با اشاره به این که در حال حاضر مهمترین کار رسیدگی به مسائل اقتصادی است بیان کرد: تعامل بیشتر با وزار یا همفکری با آنها در کمیسیون ها در راستای بررسی مشکلات اقتصادی و یا مطالباتی که نمایندگان از وزار و دولت دارند می تواند در حل این مشکلات موثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه