اخبار داغ

با همکاری کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاری آستان قدس رضوی؛

کارگاه سبک زندگی اسلامی- ایرانی در خراسان‌جنوبی برگزار شد

کارگاه سبک زندگی اسلامی- ایرانی در خراسان‌جنوبی برگزار شد
مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاری آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی گفت: کارگاه سبک زندگی با موضوع تربیت فرزند به صورت مجازی در خراسان‌جنوبی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه شاد مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاری آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در گفت‌و‌گو با خاورستان، از برگزاری کارگاه سبک زندگی با موضوع تربیت فرزند به صورت مجازی در خراسان‌جنوبی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: کارگاه‌های آشنایی با سبک زندگی اسلامی- ایرانی برنامه‌ای مشترک بین کانون خادمیاران کتاب آستان قدس رضوی، اندیشگاه رضوی و ادارات کل کتابخانه های استان‌ها است.

,

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاری آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: کارگاه تربیت فرزند با همکاری استان‌های البرز، هرمزگان، خراسان جنوبی، گیلان و کرمانشاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

,

شاد عنوان کرد: اساتیدی که در این کارگاه‌های آموزش سبک زندگی اسلامی- ایرانی همکاری دارند همه اساتید برتر کشوری هستند.

,

وی با بیان این‌که هر ماه یک کارگاه با موضوعات مختلف به صورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه استقبال علاقه‌مندان از برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی بسیار زیاد است و طی برگزاری اولین کارگاه که ابتدای مهرماه برگزار شد شاهد بازخوردهای بسیار خوبی از طرف شرکت کنندگان بودیم.

,

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاری آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: معمولا ظرفیت برگزاری هر کارگاه که به صورت مجازی است بیش از 200 نفر در کشور تعیین می‌شود اما با توجه به استقبال بی نظیری که صورت می‌گیرد در کوتاهترین زمان ظرفیت تکمیل و شاهد درخواست افزاش ظرفیت از سوی علاقه‌مندان هستیم.

,

شاد خاطرنشان کرد: هر ماه یک کارگاه سبک زندگی اسلامی- ایرانی برگزار میشود اما تاریخ و ساعت برگزاری کارگاه در هر ماه مشخص نیست و با توجه به نظر و وقت داشتن استاد تاریخ و ساعت برگزاری کلاس‌ها مشخص می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه