اخبار داغ

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

فوق پرخطر کرونایی به استان کرمانشاه هم رسید

فوق پرخطر کرونایی به استان کرمانشاه هم رسید
ابراهیم شکیبا گفت: در سطح استان شهرستانهای اسلام آبادغرب، پاوه و گیلانغرب فوق پرخطر اعلام شده اند همچنین دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز به سر می برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آمار مبتلایان به کرونا در روزهای گذشته به میزان نگران کننده ای افزایش یافته است. این آمار نشان‌دهنده ضعف جدی در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

در استان کرمانشاه اوضاع آنچنان خوب نیست، به طوری طبق اعلام مسئولین بهداشتی، ۳ شهرستان استان کرمانشاه به جمع شهرستان های فوق خطر اضافه شده اند!

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در سطح استان شهرستانهای اسلام آبادغرب، پاوه و گیلانغرب فوق پرخطر اعلام شده اند همچنین دیگر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز به سر می برند.

وی افزود: قرار است در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی اعمال شود و سپس این موارد در ستاد استانی مطرح خواهد شد.

شکیبا تصریح کرد: به طور معمول جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای شنبه هر هفته برگزار می شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وضعیت استان کرمانشاه از نظر شیوع کرونا خوب نیست و شمار موارد بدحال رو به افزایش است.

شکیبا خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه بیمارستانها حتی بیمارستان‌های غیردانشگاهی درگیر مقابله با بیماری کرونا هستند و بخشی را به بستری افراد مبتلا اختصاص داده اند.

 وی افزود: در صورتی که محدودیتی اعمال نشود اوضاع قابل کنترل نخواهد بود.

شکیبا گفت: ممکن است مواردی شبیه علائم سرماخوردگی و آنفلونزا نظیر تب و لرز، سرفه، عطسه، آبریزش بینی، سردرد و از بین رفتن حس بویایی و چشایی نشانه هایی از ابتلا به بیماری کرونا باشد.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی با مشاهده این علائم ابتلای خود به کرونا را انکار می‌کنند و همین سبب گسترش بیماری شده است.

شکیبا تصریح کرد: همچنین روسای ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی باید به کارمندان با علائم‌سرماخوردگی مرخصی استعلاجی دهند زیرا در صورت حضور این افراد احتمال گسترش بیماری وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه