اخبار داغ

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب مطرح کرد؛

ربیع الاول، بهار ماه‌هاست/ سعی کنیم از برکات این کاه بهره‌مند شویم

ربیع الاول، بهار ماه‌هاست/ سعی کنیم از برکات این کاه بهره‌مند شویم
حجت الاسلام کرمی گفت: اکنون که بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی محدود شده است، سفارش حقیر به همه مومنان این است که این ماه پربرکت ربیع الاول را دریابید تا از خیرات و برکات این ماه عزیز بهره مند شوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام روح الله کرمی در گفتگو با اسلام آباد خبر، با اشاره به برکات و اعمال ماه ربیع الاول، اظهار کرد:ماه "ربیع الاول" همانگونه که از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب افزود: در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است و مى توان ادعا کرد از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است . چرا که او داناترین مخلوقات خداوند و برترین آنها و سرورشان و نزدیکترین آنها به خداوند و فرمانبردارترین آنها از او و محبوبترینشان نزد او مى باشد، این روز نیز برتر از سایر روزهاست . و گویا روزى است که کاملترین هدیه ها، بزرگترین بخشش ها، شاملترین رحمتها، برترین برکتها، زیباترین نورها و مخفى ترین اسرار در آن پى ریزى شده است .

حجت الاسلام کرمی بیان کرد: از دو ماه حزن و اندوه به برکت اشک های محرم و صفر به بهار رسیدیم و اکنون وقت آن است که در این بهار به یمن رویش دوباریمان سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.

وی افزود: اعمال این ماه بسیار کثیر و‌ مجرب هستند که در روز هشتم‌ این ماه آغاز امامت حضرت صاحب الزّمان، حجّة بن الحسن ـ عجّل الله تعالى فرجه الشریف هست. همان امام حی و حاضری که وعده ی آمدن او نوید بخش دلهای عاشقان و منتظران ظهور است.امامی که امام صادق علیه السلام فرمودند اگه توفیق حضور داشتم تمام عمر در خدمت ایشان می بودم. امامی که اگر یک لحظه از ما غفلت کند گرگها ما را می بلعند.

امام جمعه موقت اسلام آبادغرب تاکید نمود: اکنون که بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی محدود شده است، سفارش حقیر به همه مومنان این است که این ماه پربرکت  ربیع الاول را دریابید و حتی المقدور بعضی از اعمال آن را در منزل انجام دهید تا از خیرات و برکات این ماه عزیز بهره مند شوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه