اخبار داغ

فرماندار جوانرود خبر داد:

اعمال محدودیت های شدید کرونایی در جوانرود

اعمال محدودیت های شدید کرونایی در جوانرود
رستگار یوسفی, فرماندار جوانرود گفت: محدودیت های شدید کرونایی در شهرستان برای مقابله با شیوع کرونا اعمال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستگار یوسفی  در گفتگو با خبرنگار  هزارماسوله با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان اظهار داشت: با افزایش آمار کرونا در  شهرستان مجبور هستیم که بیش از گذشته محدودیت های شدید کرونایی را اعمال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

فرماندار  جوانرود افزود: هم اکنون حدود ۲۰ نفر در بیمارستان شهرستان بستری هستند و از دیروز تاکنون نیز متاسفانه سه نفر از همشهریان بدلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

,

وی گفت:  جوانرود با توجه به مرکزیت دیگر شهرستان های اطراف خواه ناخواه شاهد تردد مردم به  شهرستان هستیم که  مجبوریم محدودیت های خاصی را در شهرستان اعمال کنیم.

,

وی ادامه داد: طرح زوج و فرد در مسیرهای پر تردد از ساعت ۹ صبح ، تعطیلی مغازه ها از ساعت ۲۰ هر روز ، ساماندهی  دست فروشان ، استفاده از ماسک برای رانندگان حمل و نقل درون شهری ، تعطیلی کل اماکن ورزشی و پلمپ ۵ واحد صنفی از اقدامات و محدودیت هایی است که از امروز انجام داده و تشدید خواهند شد.

,

یوسفی گفت: تنها راه مقابله و مبارزه با این بیماری خطرناک رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و شستشوی مرتب دستهاست.

,

وی در پایان گفت: اعمال محدودیت در شهرستان باعث می شود از شیوع بیماری بکاهد به طوری که حتی اگر بانکهای سطح شهر هم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند مشمول تذکر و هشدار خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه