اخبار داغ

درگفتگو با امام جمعه باشت مطرح شد:

رفتار پلیس آمریکا با مردم نژاد پرستانه و غیر انسانی است

رفتار پلیس آمریکا با مردم نژاد پرستانه و غیر انسانی است
حجت السلام والمسلمین عبودی با اشاره به اینکه رفتار پلیس آمریکا با مردم نژاد پرستانه و غیر انسانی است گفت : چارچوب پلیس ایران دینی است نباید اجازه موج سواری به دشمن را داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس امروزه رکن وتامین امنیت هر کشوری  پلیس آن کشور به حساب می آید ، که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول عمر تشکیل این نیرو هزاران شهید را در راه امنیت  و دفاع از کشور تقدیم کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

حجت السلام والمسلمین عبدالرحیم  عبودی امام جمعه شهرستان باشت در خصوص اهمیت پلیس و نقش ازرنده نیروی انتظامی کشورمان و مقایسه آن با پلیس های آمریکا و کشورهای غربی گفت: نیروی انتظامی و پلیس ما یک سری خصوصیاتی دارند که این شاخص ها در جهان بی نظیر هست، وآن هم ضمن اقتدار در برخورد با مخلین نظم وامنیت و ارازل اوباش مهربان و با گذشت هستند.

,

وی درادامه افزود:پلیس کشور ما در برخورد با مردم فرق می گذارد تا در برخورد با مجرمین و ارازل و اوباش ، که این خودش یک حسن نیکو برای پلیس ما محسوب می شود،یا مثلا در بحث ویروس کرونا نیروی انتظامی ما یکی از نهادهای بود که در کنار مردم بود و تلاش کرد  هم در بحث ضد عفونی کردن و هم در بحث ایستگاههای غربالگری با تمام وجود در کنار مردم ایستاده بود.

,

امام جمعه شهر باشت گفت:آنچه را در بین نیروی مسلح و نیروی النتظامی کشورمان شاهد هستیم،گاهی رفتارهای ناب انسانی  تجلی می کند که ما کاملا عکس آنرا در کشور های نظیر آمریکا و کشورهای غربی مشاهده می کنیم، درکشور پر ادعای مثل آمریکا پلیس آن نژاد پرستانه عمل می کند، و حتی در بعضی از مواقع غیر از نژاد پرستانه هم بخواهیم صحبت کنیم کاملا برخورد آنها در مواجه با شهروندانشان چه سیاهپوست و چه سفید پوست غیر انسانی است و رفتاری را انجام می دهد که دل هر انسانی را حتی اگر مسلمان هم نباشد آزرده می کند.

,

عبودی در پایان گفت: امروزه یکی از راهبردهای نیروی انتظامی ما در بحث تامین امنیت کشور مردم داری است ،که خیلی از نزاع ها و درگیری ها را با آموزه های دینی که در این نیرو است با حضور و آبرو این اختلافات را حل می کند،شاید کم و کاست های هم باشد ،و فردی نیز در این نیروخطایی نیز آنجام دهد اما به هر حال چهار چوپ پلیس را که نگاه می کنیم یک چهار چوب دینی است . و نباید بعضا با حرکتی باعث شوند که دشمنان کشور مان باآن موج سواری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه