اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان:

کانال راهیان نور در فضای مجازی لرستان رونمایی می شود

کانال راهیان نور در فضای مجازی لرستان رونمایی می شود
مسعودی زاده، مسئول بسیج دانش آموزی لرستان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی کانال راهیان نور در فضای مجازی استان رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی زاده در گفت و گو با خیرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: هر ساله از هفتم تا ۱۳ آبانماه به عنوان هفته بسیج دانش آموزی برنامه های مختلفی برگزار می شود که امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا بخشی از این برنامه ها در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به حساسیت و شرایط منطقه و همچنین نزدیک شدن به سالروز شهادت شهید سلیمانی، برنامه ریزی های لازم انجام شده تا در این هفته برنامه ها در فضای حقیقی و مجازی اجرا شود.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به توصیه های رهبری در گام دوم انقلاب عنوان کرد: با توجه به توصیه ها و فرمایشات مقام معظم رهبری، در هفته بسیج دانش آموزی روز اول با عنوان علم و پژوهش نامگذاری شده که آزمون نیمه نهایی لیگ علمی پای در این روز برگزار می گردد.

,

وی بیان کرد: هشتم آبان روز عزت ملی، ایثار و شهادت نامگذاری شده که در این روز از کانال راهیان نور در استان رونمایی می شود و با توجه به این که راهیان نور یکی از برنامه های موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و به دلیل شیوع کرونا این برنامه برگزار نمی شود، راه اندازی این کانال می تواند اهداف راهیان نور را در فضای مجازی برای نسل جوان بازگو کند و تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

,

مسعودی زاده گفت: برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی در برخی از شهرهایی که امکان برگزاری را داشته باشند، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع عدالت و مبازه با فساد از دیگر برنامه هایی اجرایی در این هفته است.

,

وی از توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و خاطرنشان کرد: در روز ۱۱ آبان در راستای جهش تولید و استفاده از کالای ایرانی تعدادی بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان اظهار داشت: در روز ۱۲ آبان که روز معنویت و اخلاق نامگذاری شده، سخنرانی های چند دقیقه ای در فضای مجازی با محوریت مهرورزی پخش خواهد شد.

,

وی با اشاره به برنامه های روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی افزود: این روز به عنوان دانش آموزان انقلابی، مقاومت و استکبار ستیزی نام گرفته که در شهرها با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در مصلی نماز جمعه برنامه هایی از جمله برپایی نمایشگاه، اجرای سرود و بیانیه برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه