اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به اهانت مکرون:

توهین به مقدسات به‌هیچ‌وجه نشانه رشد نیست بلکه علامت واپس‌گرایی است/ امروز خفقان مدرن بر کشورهای غربی حاکم است

توهین به مقدسات به‌هیچ‌وجه نشانه رشد نیست بلکه علامت واپس‌گرایی است/ امروز خفقان مدرن بر کشورهای غربی حاکم است
حجت‌الاسلام سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدام اهنت آمیز نشریه فرانسوی و حمایت رئیس جمهور فرانسه به بهانه آزادی از آن گفت: کسی که جسارت می‌کند این‌یک رفتار خلاف آزادی است، توهین به مقدسات به‌هیچ‌وجه نشانه رشد، توسعه و تمدن نیست بلکه این علامت واپس‌گرایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در واکنش به اقدامات اهانت‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی و حمایت رئیس‌جمهور فرانسه از آن گفت: واقعاً جای تعجب است که این‌ها از آزادی صحبت می‌کنند، دروغ می‌گویند؛ توهین آزادی نیست کسی که جسارت می‌کند این‌یک رفتار خلاف آزادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی ادامه داد: توهین به مقدسات به‌هیچ‌وجه نشانه رشد، توسعه و تمدن نیست بلکه این علامت واپس‌گرایی است، به بهانه آزادی این اقدامات را انجام می‌دهند ولی دیدید وقتی رئیس‌جمهور ترکیه به مکرون انتقاد کرد فوری صدایشان بلند شد که این توهین است، این استاندارهای دوگانه تعجب‌آور است.

,

سلیمی تصریح کرد: آقای مکرون بحث آزادی را مطرح می‌کند ولی الآن برند حلال را در فرانسه ممنوع کرده‌اند پس اجازه بدهید انتخاب نوع غذا آزاد باشد ولی این‌ها تا این حد دیکتاتورند.

,

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: دیکتاتوری نوین این است که این‌ها به اسم آزادی عقاید خود را به دیگران تحمیل می‌کنند و مانع اندیشه‌ی مردم در فضای آزاد می‌شوند، این‌ها موارد عجیبی است که در غرب در حال رخ دادن است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اظهار کرد: غرب متأسفانه امروز به نام دموکراسی خواهی و آزادی بدترین نوع دیکتاتوری را بر اندیشه‌ها حاکم می‌کند و می‌گویند همه مثل ما بیندیشند و اجازه طرح سایر اندیشه‌ها را نمی‌دهند، مثل بستن مساجد و ممنوعیت برند حلال؛ واقعیت این است که امروز بیش از گذشته خفقان مدرن که بر کشورهای غربی حاکم است خودنمایی می‌کند.

,

سلیمی خاطرنشان کرد: این خفقان مدرن بی‌سابقه است و امروز هویدا شده است و پرده‌ها کنار رفته‌اند، امیدواریم این‌ها به هوش بیایند و بدانند که این مسیر مسیری نیست که آن‌ها را به ساحل نجات برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه