اخبار داغ

بازسازی رفع تکلیفی جداول مرکز شهر یاسوج + تصاویر

بازسازی رفع تکلیفی جداول مرکز شهر یاسوج + تصاویر
انجام پروژه‌های عمرانی در شهر یاسوج همیشه با حاشیه‌هایی همراه بوده است و این بار بازسازی نیمه‌کاره جداول مرکز شهر سوالی مبهم را در ذهن شهروندان جای داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس مرکز یک استان نماد و نگین اصلی یک استان به شمار می آید و زیبایی بصری آن باید برای دیگر مناطق هر استان الگو باشد با این وجود شهر یاسوج که لقب پایتخت طبیعت ایران را نیز یدک می کشد و از حیث جذب گردشگر یک سر و گردن از دیگر مناطق استان بالا تر است  از نظر ساختار شهری، استاندارد های شهر سازی، زیبا سازی بصری و ...در برخی نقاط با کمبود هایی رو به رو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 شهرداری یاسوج  از چند سال پیش تا کنون اقدام به ترمیم جداول و پیاده رو های مرکز شهر کرده و بخش زیادی از پیاده رو ها و جداول مرکز شهر برای همیشه از دست چاله چوله ها، جداول شکسته رهایی یافت  با وجود اینکه این موضع باعث رفاه حال شهروندان و تسهیل در امر عبور و مرور در خیابان های مرکز شهر شد.

,

با همه این تفاسیر مثل اینکه ترمیم های نیمه کار نمی خواهد دست از سر پروژه های شهری در پایتخت طبیعت ایران بردارند و همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است بعد از بازسازی این جداول متاسفانه حاشیه کنار خیابان به همان منوال به حال خود رها شده است و جای تعجب است که بعد از گذشت چند سال و رویش علف های هرز در برخی از نقاط آن هیچ گونه تلاشی برای آسفالت کناره این جداول نشده است که همین موضوع باعث شده تا نمای زشتی از ترمیم های نیمه کاره جداول مرکز شهر یاسوج به نمایش گذاشته شود.

,

 همان گونه که می دانید انجام پروژه های شهری باید توسط مهندس ناظر تایید شود، پس چطور ممکن است جداولی که در چند سال اخیر کار شده اند بدون ترمیم آسفالت کناره جدول پایان کار گرفته باشند؟

,

مسئول نظارتی با چه منطقی به فرد پیمانکار پایان کار داده در حالی که از تکمیل پروژه سر باز زده؟ در حالی که به مرور زمان و با نشت آب های جای از بارش باران باعث تخریب این جداول می شود و در چند سال آینده شاهد فرورفتگی این جداول خواهیم بود.

پس مقصر انجام نیمه کاره ترمیم و بازسازی جداول شهری را باید از شهرداری به عنوان متولی کار، مهندس ناظر به عنوان ناظر پروژه ها و همچنین پیمانکار به عنوان مجری طرح جویا شد.

,
,
,

این موضوع در شرایطی که کشور با تحریم های ظالمانه غرب رو به رو است و مسئولین باید بیشترین توجه را به هزینه کرد بیت المال نشان دهند جای این سوال باقی است که چرا هزینه هایی صرف بهسازی جداول می شود ولی کار آنگونه که باید از کیفیت لازم برخوردار نیست.؟

,

تصاویر تکمیلی در زیر اَمده است؛

, تصاویر تکمیلی در زیر اَمده است؛, تصاویر تکمیلی در زیر اَمده است؛,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه