اخبار داغ

«بیگانه‌ای با من است» به آخر خط رسید/ گزینه جدی کنداکتور آذرماه

«بیگانه‌ای با من است» به آخر خط رسید/ گزینه جدی کنداکتور آذرماه
سریال «بیگانه‌ای با من است» به تازگی ضبط خود را به پایان برده و قرار است برای پخش در روزهای پایانی آذرماه تدارک دیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری سریال تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» که از سال گذشته و در دو مقطع مختلف توسط احمد امینی و آرش معیریان کارگردانی شده بود در چند روز اخیر به‌طور کامل در تهران به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «بیگانه‌ای با من است»,

این ملودرام اجتماعی برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود و احتمالا پس از سریال «از سرنوشت» ساخته محمدرضا خردمندان روی آنتن خواهد رفت و بدین ترتیب برای جدول پخش روزهای پایانی آذرماه تدارک دیده می‌شود.

, شبکه دو سیما,

هم‌اکنون مراحل فنی «بیگانه‌ای با من است» درحال انجام است تا در ۴۵ قسمت آماده شود. داستان این مجموعه به نویسندگی فروغ فروهیده در سال‌های ۷۰-۶۹ می‌گذرد و روایت «نساء» دختری است از طبقه پایین اجتماع که با جعل هویت خود عروس یک خانواده مرفه می‌شود. این جابه‌جایی با فریب یک خانواده متدین همراه است ..

,

این مجموعه تیرماه سال ۹۸ در لوکیشن‌های یوسف‌آباد تهران جلوی دوربین رفت و پس از آن در لوکیشن‌هایی همچون خیابان جمهوری، شهرک غرب،  بیمارستان عمل، میدان هروی، احمدآباد مستوفی و نیز مناطق مختلفی ازجمله کرج، شهر ری، شیراز، بوشهر، شهرک غزالی و غیره ادامه یافت.

,

شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، مهدیه نساج، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، امیریل ارجمند ، مهدی فقیه و نسرین بابایی از بازیگران سریال هستند.

,

گفتنی است هم‌اکنون «بوم و بانو» در دست پخش است و از اواخر هفته جاری نیز فصل سوم «از سرنوشت» به  تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان روی آنتن شبکه دو می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه