اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

آمار مرگ و میر کرونایی در استان تا پایان سال به 10 هزار نفر می رسد/۷۰ درصد مرگ های بر اثر کرونا را جمعیت مردان تشکیل می دهند

آمار مرگ و میر کرونایی در استان تا پایان سال به 10 هزار نفر می رسد/۷۰ درصد مرگ های بر اثر کرونا را جمعیت مردان تشکیل می دهند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پنج هزار مرگ بر اثر کرونا تاکنون تجریه کردیم که نیمی تست قطعا مثبت داشته و برآورد این است که این عدد تا پایان سال به ۱۰ هزار نفر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بهروز کلیدری صبح امروز در جلسه تشکیل قرارگاه حافظان سلامت اصفهان اظهار کرد: این چند هفته اخیر تعداد بیمارانی که در درون استان شناسایی می شود در طول ۲۴ ساعت،  هزار تا هزار و ۵۰۰ نفر است که احتمالا همین تعداد یا بیشتر شناسایی نشده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیو,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ بیمار بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری می کنیم و روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ بیمار نیز ترخیص می شود که تلاش ما این است که یک توازن بین بیماران که بستری و ترخیص می شوند ایجاد کنیم.

,

وی ادامه داد: تعداد بیمارانی که از دست می دهیم در ۲۴ ساعت بین ۳۰ تا ۴۰ بیمار فوت شده است که نیمی از ان ها تست قطعی مثبت دارد و نیمی دیگر علایم بیماری را دارند اما تست ان ها منفی است.

,

1800 بیمار کرونایی در اصفهان بستری هستند

, 1800 بیمار کرونایی در اصفهان بستری هستند, 1800 بیمار کرونایی در اصفهان بستری هستند,

کلیدری گفت: هنوز این تراز تعادل به سمت بیماران بستری است و در حال حاضر بیش از یک هزار و 800 بیمار بستری هستند، که امیدواریم که تعداد بیشتر نشود.

,

بهروز کلیدری در ادامه افزود: از لحاظ میزان بروز، اصفهان رتبه ۱۹ کشور را دارد و ا ز نظر مرگ و میر رتبه دوازدهم را داریم؛ البته در اصفهان سعی کردیم مرگ های مشکوک نیر جز کرونا حساب کنیم.

,

کاهش 19 ساله میانگین مرگ و میر کرونایی

, کاهش 19 ساله میانگین مرگ و میر کرونایی, کاهش 19 ساله میانگین مرگ و میر کرونایی,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد:۷۰ درصد مرگ های بر اثر کرونا را جمعیت مردان تشکیل می دهند و همچنین سن و مرگ و میر کاهش پیدا کرده و در حالی که میانگین سن و مرگ و میر ۷۹ سال بود اما اکنون به دهه ۶۰ سال رسیده است.

,

یک مادر باردار دیگر را از دست دادیم

, یک مادر باردار دیگر را از دست دادیم, یک مادر باردار دیگر را از دست دادیم,

وی بیان کرد: البته فوتی ها با سنین مختلف اتفاق می افتد البته روز گذشته کودک نه ساله و روز قبل نیز یک مادر باردار را از دست دادیم و در همه گروه ها بیمار از دست می دهیم.

,

بهروز کلیدری ادامه داد: در بیمارستان الزهرا اصفهان، ۵۳۱ نفر بستری داریم و روز گذشته بیمارستان الزهرا با ۹۳ بیماری رکورد زد؛ تحمل پذیری سیستم درمان محدود است و حداکثر تحمل پذیری دو هزار و ۵۰۰ بیمار بستری است و از این تعداد عبور کنیم تعداد زیادی از بیماران در صف پذیرش یا گرفتن خدمات خواهند ماند.

,

الگوی بیماری از سمت اجتماعات بزرگ به سمت اجتماعات کوچک رفته است

, الگوی بیماری از سمت اجتماعات بزرگ به سمت اجتماعات کوچک رفته است, الگوی بیماری از سمت اجتماعات بزرگ به سمت اجتماعات کوچک رفته است,

وی گفت: خواهش ما این است چرخه تولید بیماری را به سمت و سویی ببریم که به شرایط پیچیده نرسیم؛ الگوی بیماری از سمت اجتماعات بزرگ به سمت اجتماعات کوچک رفته است و این موضوع بسیار خطرناک است.

,

کلیدری خاطرنشان کرد: گاهی بیماران بستری چند نفر عضو یک خانواده است و همچنین سرعت انتقال نیز بیشتر شده است و این سرعت بین هفت تا ده برابر افزایش پیدا کرد

,

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم اقنا را در محلات و مساجد انجام بدهیم مطمئنا تاثیر گذاری خوبی به جای می گذارد.

,

آمار مرگ و میر کرونایی در استان به 10 هزار نفر می رسد

, آمار مرگ و میر کرونایی در استان به 10 هزار نفر می رسد, آمار مرگ و میر کرونایی در استان به 10 هزار نفر می رسد,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پنج هزار مرگ بر اثر کرونا تاکنون تجریه کردیم که نیمی تست قطعا مثبت داشته و برآورد این است که این عدد تا پایان سال به ۱۰ هزار نفر برسد که قطعا اگر تلاش کنیم عدد کمتر شود خانواده کمتری داغدار می شود.

,

بهروز کلیدری خاطرنشان کرد: این روزها بیمارانی نیازمند خدمات هستند که این خدمات دریغ می شود که یا ترس دارند و یا امکان و فضای خدمت برای ان ها وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه