اخبار داغ

سرلشکر سلامی در بازید از مرزهای استان اردبیل:

هرگونه تهدید در مرز های ایران پاسخ قاطع خواهد داشت

هرگونه تهدید در مرز های ایران پاسخ قاطع خواهد داشت
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیش بینی های لازم برای مقابله با هرگونه تعرض علیه مرزهای ایران انجام گرفته و کوچکترین تهدید به میهن اسلامی مان با پاسخی محکم داده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ عصر امروز  در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز  و سدمیل مغان در استان اردبیل اظهار داشت: امنیت در جای جای مرزهای کشورمان خط قرمز ما است و هرگونه تهدید  که موجب نا امنی و سلب آسایش مردم ایران شود غیرقابل قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با صدور دستورات لازم برای تامین امنیت در مرزهای ایران تحرکات در منطقه قره باغ را مورد رصد قرار داد و افزود: حضور هوشمندانه یگان های مستقر در مرزها مورد مناقشه و تقویت تمهیدات دفاعی و امنتی به میزان متناسب با وضعیت مناطق مورد درگیری باید در دستور کار قرار گیرد.

,

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر ضرورت اهتمام طرف‌های درگیر در مناقشه قره باغ از بروز هرگونه تهدید علیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: پیش بینی های لازم برای مقابله با هرگونه  تعرض علیه مرزهای ایران انجام گرفته و کوچکترین تهدید به میهن اسلامی مان با پاسخی محکم داده خواهد شد.

,

وی با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار تصریح کرد: آنها خواهان عزت‌اند، تصریح کرد: مردم ایران همواره با تکیه به باورهای دینی ناب اسلام بر توطئه ها غلبه کرده و در مقابل تهدیدات دشمن پاسخ کوبنده داده اند.

,

سرلشکر سلامی ابراز داشت: سپاه در تمامی عرصه خادم ملت ایران  و مردم انقلابی مغان است و برای رونق و آبادانی این مناطق از هرگونه کمک دریغ نمی کند.

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه