اخبار داغ

فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز مطرح کرد؛

جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفان کرونایی در البرز/ ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح

جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفان کرونایی در البرز/ ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح
نور محمد فردی گفت: در مناطق قرمز حداکثر یک سوم کارمندان، در مناطق نارنجی حداکثر نیمی از کارکنان و در مناطق زرد نیز دو سوم کارمندها در محل کار حاضر می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز روز سه شنبه با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات جدید ستاد ملی کرونا، استان‌ها و مناطق مختلف کشور به سه سطح قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی شده اند، در جمع خبرنگاران، گفت: خروج و ورود خودرو به مناطق قرمز یک میلیون تومان و در مناطق نارنجی هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی به اجرای طرح جامع مقابله با کرونا تا پایان شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: در این طرح محدودیت ‌ها هر دو هفته با توجه به وضعیت مناطق مختلف تغییر می‌کند، البته هنوز رنگ بندی شهرهای البرز ابلاغ نشده و تا پیش از ظهر مشخص می‌ شود چه محدودیتی در شهرهای استان اجرایی خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در شهرهای رنگ قرمز تمام صنوف به جز صنوف دسته یک یعنی بانک‌ ها، داروخانه‌ ها، قصابی، سوپرمارکت و ... تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: تردد خودروها از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح هم در مناطق قرمز ممنوع است.
,
 
,
فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز تصریح کرد: در مناطق قرمز حداکثر یک سوم کارمندان، در مناطق نارنجی حداکثر نیمی از کارکنان و در مناطق زرد نیز دو سوم کارمندها در محل کار حاضر می شوند اما شرکت ‌ها و کارخانجات نیز تا پایان اجرای طرح جامع مقابله با کرونا با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی فعالیت دارند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه