اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیجیان آماده کمک به مردم در شرایط سخت کرونایی هستند

بسیجیان آماده کمک به مردم در شرایط سخت کرونایی هستند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همانطور که بسیجیان، رزمندگان و پاسداران در دوران دفاع مقدس در خاکریز جبهه‌ها برای حفظ و استقرار نظام و دفاع از آب، خاک، جان و ناموس مردم تلاش می‌کردند امروز هم با تمام توان و قدرت در مسیر مبارزه با ویروس کرونا تلاش کرده و جان خود را فدای نظام، انقلاب و مردم مومن و انقلابی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; جهانبخش کرمی امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ویروس اظهار داشت: واحدهای مختلف بسیج با تمام توان، آماده خدمت‌رسانی به مردم در شرایط سخت کرونایی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به طرح شهید قاسم سلیمانی که برای مبارزه با ویروس کرونا از اول آذرماه اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: فرماندهان و مسئولین بسیج به صورت مشروح و کامل، توجیه شده‌اند و سطوح پایین‌تر نیز امروز در سطح پایگاه‌ها نسبت به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی توجیه می‌شوند.

,

کرمی با بیان اینکه کمک مومنانه و کمک‌های مردمی نیز آماده شده است، افزود: این مرحله از کمک‌ها همزمان با هفته بسیج در بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند استان توزیع می‌شود.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هر کدام از نهادها تاکنون به یک شکلی، کمک‌های مومنانه را توزیع می‌کردند، گفت: پیشنهاد می‌شود با اجرای طرح شهید سلیمانی، کمک‌های مردمی نیز سازماندهی و مدیریت شده و با ماموریت مشخص، توزیع شود.

,

وی اظهار داشت: در خصوص محور نظارت در طرح شهید سلیمانی نیز بسیج اصناف، دخیل بوده و 2 برابر آن تعدادی که نیرو خواسته بودند معرفی شده است.

,

کرمی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که بهره‌گیری از کمک نیروهای بسیجی و داوطلب مردمی، کمک بزرگی به رهایی کشور از این عارضه همه‌گیر خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه