اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قاین خبر داد؛

راه‌اندازی 16 کارگاه تولید ماسک توسط ناحیه مقاومت بسیج قاین/ بیش از 23 هزار بسته بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

راه‌اندازی 16 کارگاه تولید ماسک توسط ناحیه مقاومت بسیج قاین/ بیش از 23 هزار بسته بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد
فرحبخش‌ثانی از راه‌اندازی 16 کارگاه تولیدی ماسک در شهرستان قاین خبر داد و گفت: تاکنون 85 هزار ماسک رایگان بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی فرحبخش‌ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قاین در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد جهت حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی میدان‌دار عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‌توان امید دفاع از نظام و انقلاب را از آن‌ها داشت.

,

فرمانده سپاه قاین با بیان این‌که هر وقت در کشور گرهی به وجود می‌آید، آن سرانگشتی که باید آن گره را باز کند، نیروی بزرگ بسیج مردمی است گفت: همه ملت ایران در واقع اجزای بسیج هستند و بسیج در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

,

فرحبخش‌ثانی با اشاره به عملکرد گروه‌های جهادی شهرستان قاین در روزهای شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا، ناحیه مقاومت بسیج قاین همزمان با نواحی بسیج سراسر کشور وارد میدان مقابله با این ویروس منحوس شد.

,

وی با بیان این‌که با شیوع بیماری کرونا و نیاز به ماسک، اولین کارگاه تولید ماسک استان در شهرستان قاین راه‌اندازی شد، افزود: از اسفندماه سال گذشته تاکنون 16 کارگاه تولیدی ماسک در سطح شهرستان قاین راه‌اندازی شده است.

,

فرمانده سپاه قاین گفت: تاکنون 85 هزار ماسک توسط ناحیه مقاومت بسیج قاین، پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی تهیه و به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است.

,

فرحبخش‌ثانی در ادامه به موضوع جمع‌آوری و توزیع سبدهای معیشتی در شهرستان قاین اشاره کرد و افزود: تاکنون با همکاری سایر نهادهای حمایتی و اجرایی بیش از 23 هزار بسته بین خانواده‌های نیازمند شهرستان قاین توزیع شده است.

,

وی با اشاره به فعالیت 30 گروه جهادی ویژه در شهرستان قاین اظهار کرد: این گروه‌های جهادی که متشکل از 450 نفر هستند، در حوزه‌های مختلف ضدعفونی معابر، تولید ماسک، کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، کمک به کادر درمان و فرهنگ‌سازی عمومی در مقابله کرونا فعالیت داشته‌اند.

,

فرمانده سپاه قاین گفت: تولید عکس، کلیپ، مستند و اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها در دستورکار بوده و هنوز ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه