اخبار داغ

جلسه شورای مدیران فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد

اسبقیان: پیگیر برگزاری اردوهای تیم ملی بعد از محدودیت های جدید کرونا هستیم

اسبقیان: پیگیر برگزاری اردوهای تیم ملی بعد از محدودیت های جدید کرونا هستیم
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: پیگیر برگزاری اردوهای تیم ملی بعد از محدودیت های جدید کرونا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون، امروز چهارشنبه ۵ آذر ماه، مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در آغاز این جلسه که با حضور رئیس، نایب رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون تشکیل شد، اسبقیان به تبیین بخش هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره بسیج پرداخت.

,

رییس فدراسیون با اشاره به ویژگی های اخلاقی و شخصیتی بسیجیان از دیدگاه رهبر انقلاب گفت: بسیجی به مادیات وابسته نیست، این موضوع  در هشت سال دفاع مقدس ثابت شد. بسیاری از سرداران و فرماندهان جنگ تحمیلی، از نخبگان تحصیل کرده بودند و قصد ورود به عرصه نظامی را نداشتند اما عشق و علاقه به آرمان ها، آنها را راهی میدان دفاع از میهن کرد. بسیجی امیدوار به رحمت خداوند متعال، مسوولیت پذیر و منضبط است. او باید وظایفش را با آگاهی و خالصانه انجام دهد. بنابراین ما می بایست این اصول را سرلوحه کارها قرار دهیم.

,

اسبقیان ادامه داد: باید با بصیرت و معرفت پیش برویم و این فرمایشات مقام معظم رهبری هدیه امروز من به مدیران فدراسیون بود که در هفته بسیج تقدیم شما کردم.

,

وی افزود: شرایط خاص جامعه و شیوع بیماری کرونا به گونه ای است که تا حد امکان مسائل قرنطینه و توجه به محدودیت های جدید می بایست رعایت شود. البته ما پیگیر برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در پایان محدودیت ها هستیم.

,

در پایان این جلسه گزارشی از فعالیت های آموزشی و رسانه ای فدراسیون در این روزها ارائه شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه